استارلینک گزینه کمک مالی را برای ارائه اینترنت به مناطق محروم اضافه می کند

ایلان ماسک پیش از این از افزایش هزینه های استارلینک در ارائه اینترنت به اوکراین خبر داده بود. با این وجود اعلام کرد سرویس دهی به این مناطق را متوقف نخواهد کرد. اما بنظر می رسد این شرکت گزینه کمک مالی را برای سرویس دهی به مناطق محروم جهت اهدای کمک های مالی در نظر […]

ایلان ماسک پیش از این از افزایش هزینه های استارلینک در ارائه اینترنت به اوکراین خبر داده بود. با این وجود اعلام کرد سرویس دهی به این مناطق را متوقف نخواهد کرد. اما بنظر می رسد این شرکت گزینه کمک مالی را برای سرویس دهی به مناطق محروم جهت اهدای کمک های مالی در نظر گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به گفته ایلان ماسک هزینه ارائه اینترنت در اوکراین اکنون به ده ها میلیون دلار رسیده است و از این پس هزینه ها باید بر عهده پنتاگون باشد. البته ایلان ماسک مجددا با تغییر نظر خود، اعلام کرد همچنان به سرویس دهی در این کشور ادامه خواهد داد. اکنون ماسک ویژگی کمک مالی را به استارلینک اضافه کرده تا کمک های مالی از افراد دریافت کند.

این ویژگی در پی توئیت اخیر مدیر عامل فین تک ارائه شد. این فرد بابت خدمات استارلینک از ماسک تشکر کرد و از علاقه خود برای کمک مالی با هدف تجهیز مناطق محروم خبر داد. پس از آن ماسک این مورد را در توئیتر به اشتراک گذاشت که با استقبال مخاطبین روبرو شد.

اکنون کاربران از مناطق مختلف جهان می توانند با اهدای پول دسترسی کاربران به اینترنت ماهواره ای در مناطق محروم را فراهم کنند. هزینه های مورد نظر شامل هزینه دیش، هزینه اشتراک سالانه و نگهداری آن خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال