دسترسی به اینترنت استارلینک از طریق سرویس رومینگ جهانی

اسپیس ایکس قصد دارد از طریق سرویس جدید خود به همه افراد در سراسر جهان اجازه اتصال به سرویس استارلینک بدهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپیس ایکس سویس جدیدی را در دست بررسی دارد که با کمک آن امکان اتصال به اینترنت ماهواره از تمام بخش های جهان امکان ویر خواهد […]

اسپیس ایکس قصد دارد از طریق سرویس جدید خود به همه افراد در سراسر جهان اجازه اتصال به سرویس استارلینک بدهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپیس ایکس سویس جدیدی را در دست بررسی دارد که با کمک آن امکان اتصال به اینترنت ماهواره از تمام بخش های جهان امکان ویر خواهد شد. البته تاییدیه کشور مقصد برای این اتصال نیاز است. اسپیس ایکس اعلام کرد سرویس جدید رومینگ جهانی نام دارد و ماهانه ۲۰۰ دلار هزینه خواهد داشت. اسپیس ایکس بدین منظور پیامی را به تمام کاربران اینترنت استارلینک ارسال کرد. در این پیام آمده است: آزمایش سرویس رومینگ جهانی آغاز شده و برخی از مشتریان نیز بطور آزمایشی آن را در اختیار دارند. طبق اعلام این پیام کاربران هم چنان به اینترنت با سرعت بالا و تاخیر پایین دسترسی خواهند داشت.

حتی طبق گفته اسپیس ایکس کیفیت و سرعت این سرویس در آینده بهبود می یابد. در سرویس جدید اسپیس ایکس از لینک های میان ماهواره ای یا همان لیزر های فضایی استفاده میشود. بدین ترتیب امکان اتصال در هر نقطه از دنیا وجود دارد.

طبق اعلامیه این شرکت در حال حاضر هزینه ماهانه این سرویس تنها به دلار آمریکا قابل دریافت است. همچنین در صورتی که فرد این پیش را وارد کشور خود کند به عنوان حامل آن شناخته شده و ممکن است مشمول هزینه هایی مانند مقررات مالیاتی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال