طبق اعلام ایلان ماسک دومین پرتاب استارشیپ حدود ۶ هفته دیگر با تغییرات مختلف برای دستیابی به دومین پرتاب آماده میشود. در این ۶ هفته آماده کردن سکوی پرتاب و پیشران سوپر هوی انجام خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی پرتاب دوم استارشیپ برای ۶ هفته آینده انجام خواهد […]

طبق اعلام ایلان ماسک دومین پرتاب استارشیپ حدود ۶ هفته دیگر با تغییرات مختلف برای دستیابی به دومین پرتاب آماده میشود. در این ۶ هفته آماده کردن سکوی پرتاب و پیشران سوپر هوی انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی پرتاب دوم استارشیپ برای ۶ هفته آینده انجام خواهد شد که اداره هوانوردی فدرال اجازه پرتاب را برای بار دوم صادر کند.

پرتاب اپل این موشک که در تاریخ ۲۰ آوریل انجام شد چند دقیقه پس از پرتاب و پیش از جداشدن مرحله اول با صدور فرمان منفجر شد. ایلان ماسک در گفتگوی اخیر خود اعلام کرد اسپیس ایکس در حال حاضر انجام بیش از هزار تغییر را پشت سر می‌گذارد و احتمال موفقیت در پرتاب بعدی بسیار بیشتر است. این احتمال ممکن است ۶۰ درصد باشد و این به عملکرد خوب در مرحله جدایی بستگی دارد. 

در اولین پرواز سوپر هوی همراه با خاموش شدن ۶ موتور بود و امکان روشن شدن مجدد نیز وجود نداشت. بدین ترتیب این فضاپیما نتوانست وارد مرحله دوم پرتاب خود و جداشدن سوپر هوی شود. اما اکنون به گفته ماسک سیستم جداشدن دو بخش برای پرتاب دوم تغییر کرده است. مایک اعلام کرد پس از مشاهده مشکلات موتور در پرتاب اول اکنون مهندسان تغییراتی را اعمال کرده اند تا گاز غنی با متان گرم به سمت موتور حرکت کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال