از سال آینده مدل پلاس از خانواده گلکسی S سامسونگ حذف میشود

سامسونگ قصد دارد از سال ۲۰۲۴ مدل پلاس را از سری گوشی‌های گلکسی S خود حذف کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ تاکنون با گوشی های پرچمدار خود در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا کاربران را غافلگیر کرده است. اما گزارش های اخیر نشان می‌دهد از سال آینده و سری […]

سامسونگ قصد دارد از سال ۲۰۲۴ مدل پلاس را از سری گوشی‌های گلکسی S خود حذف کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ تاکنون با گوشی های پرچمدار خود در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا کاربران را غافلگیر کرده است. اما گزارش های اخیر نشان می‌دهد از سال آینده و سری گلکسی اس ۲۴ دیگر شاهد مدل پلاس نخواهیم بود و تنها مدل استاندارد و اولترا به بازار عرضه می شود. طبق گزارش Android Athority، در سال آینده تنها دو نسخه استاندارد و اولترا از سری گلکسی S24 توسعه می یابند.

فروش بسیار پایین مدل پلاس باعث شد تا سامسونگ چنین تصمیمی بگیرد. طبق گزارش Gfk سامسونگ در سال گذشته تنها ۱۷ درصد از مدل پلاس فروش داشته است. در حالیکه سهم مدل استاندارد و اولترا از گوشی S22 به ترتیب ۳۸ و ۴۵ درصد بوده است.

سامسونگ علاوه بر مدل پلاس از گلکسی S24 بعضی مدل های سری A را نیز دیگر تولید نخواهد کرد. همچنین ممکن است این شرکت کره ای سری گلکسی FE را دوباره به خط تولید بازگرداند تا بتواند به حضور خود در بازار گوشی های ارزان قیمت ادامه دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال