بیانیه جدید نظام صنفی رایانه‌ای مبنی بر افت 90 درصدی فروش استارت آپ‌ها

نظام صنفی رایانه ای کشور در بیانیه‌ای جدید با اشاره به اثرات منفی قطعی اخیر اینترنت در کشور، به رشد منفی بخش‌های صنعتی اشاره کرد. این بیانیه که بیشتر حکم آگاهی به بخش تصمیم گیر دولت داشت، فروش استارت آپ‌ها در هفته گذشته را با 90 درصد افت اعلام کرد. در هفته گذشته اکثر کسب […]

نظام صنفی رایانه ای کشور در بیانیه‌ای جدید با اشاره به اثرات منفی قطعی اخیر اینترنت در کشور، به رشد منفی بخش‌های صنعتی اشاره کرد. این بیانیه که بیشتر حکم آگاهی به بخش تصمیم گیر دولت داشت، فروش استارت آپ‌ها در هفته گذشته را با 90 درصد افت اعلام کرد.

در هفته گذشته اکثر کسب و کارهای تجارت الکترونیکی کشور با مشکلات جدی‌ای روبرو بوده اند. اختلال در اینترنت کشور هزینه هایی را برای این کسب و کارها به ارمغان آورده بود. این مشکلات شامل هزینه های مالی و انسانی بسیار، نبود منابع و پایگاههای اطلاعاتی، مقالات و دوره‌های آموزشی بوده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، استارت آپ های آنلاین در کشور با افت 90 درصدی مواجه بوده اند. از دلائل اصلی این افت فروش می‌توان به قطعی بازارهای بازاریابی و تبلیغاتی و کاهش مشتریان در فروشگاه‌های آنلاین اشاره کرد. این افت فروش در بازارهای نوپا شدیدتر بوده است. بدین ترتیب بسیاری از امکانات و زیرساخت‌ها نیز بدلیل عدم امکان استفاده از آنها به هدر رفتند.

خسارات قطعی اینترنت در کسب و کارهای اینترنتی تنها به این موضوعات محدود نمی‌شود. اعتبار بسیاری از شرکت‌های صادرکننده نیز به دلیل عدم ارائه خدمات به مشتریان بین المللی از بین رفته است. حتی با برقراری اینترنت و شروع مجدد فعالیت این کسب وکارها نیز زمان بسیاری نیاز است تا خسارت‌های بوجود آمده تامین شود. این موضع همچنین بر خروج نیروهای متخصص از کشور نیز موثر بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال