مدیرعامل شرکت بورس از ورود استارتاپ ها به بورس تهران در آینده نزدیک خبر داد

مدیرعامل شرکت بورس در مورد زمان ورود استارت آپ ها به بورس در آینده نزدیک خبر داد و گفت زمانی که این شرکت‌ها به رشد کافی برسند می‌توانند وارد بورس شوند. در حال حاضر ورود این شرکت‌ها به فرابورس در بهترین حالت ممکن اتفاق افتاده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، علی […]

مدیرعامل شرکت بورس در مورد زمان ورود استارت آپ ها به بورس در آینده نزدیک خبر داد و گفت زمانی که این شرکت‌ها به رشد کافی برسند می‌توانند وارد بورس شوند. در حال حاضر ورود این شرکت‌ها به فرابورس در بهترین حالت ممکن اتفاق افتاده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، علی صحرایی، مدیرعامل شرکت بورس ورود برخی استارتاپ ها به فرابورس را امری قریب الوقوع خواند و گفت: من پیش از این موافق ورود استارت آپ ها به بورس نبودم اما اکنون معتقدم این مجموعه ها در زمان مناسب از فرابورس بالاتر رفته و وارد بورس می‌شوند. زیرا سرمایه گذاری در استارتاپ ها از طرف مردم همراه با ریسک خواهد بود و بازگشت سرمایه گذاری در آنها با دیگر شرکت ها متفاوت است. بسیاری از مردم نگاه متفاوتی به سرمایه گذاری دارند اما ورود به بازی بورسی استارتاپ ها تنها برای افرادی که در بلندمدت خواهان بازگشت سرمایه هستند مناسب خواهد بود.

کلیه شرکت ها و استارت آپ ها برای ورود به فرابورس و پس از آن ورود به بورس نیازمند درآمد پایدار هستند. و پیش از آن نمی‌توان در مورد بازگشت سرمایه این شرکت ها صحبت کرد. در حال حاضر شرط حضور استارتاپ ها در بورس تهران داشتن صورتهای مالی سود آور است و زمانیکه استارتاپ ها بتوانند به این مورد دست یابند می توانند با حداقل سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی وارد کف بورس تهران بشوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال