چک دست نویس استیو جابز در یک مزایده به فروش می رسد

یک شرکت حراجی در مجموعه خود با نام انقلاب استیو جابز یادگاری های کمیاب از این بنیانگذار اپل را به مزایده گذاشته است. یکی از آنها چکی است که در آن امضای استیو جابز و استیو وزنیاک دیده می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این برگ چک مربوط به بنیانگذار اپل […]

یک شرکت حراجی در مجموعه خود با نام انقلاب استیو جابز یادگاری های کمیاب از این بنیانگذار اپل را به مزایده گذاشته است. یکی از آنها چکی است که در آن امضای استیو جابز و استیو وزنیاک دیده می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این برگ چک مربوط به بنیانگذار اپل و به حساب شرکت رایانه اپل نوشته شده است. تاریخ آن نیز به پانزده ژوئیه سال ۱۹۷۶ برمی‌گردد و در آن مبلغ ۳ هزار و ۴۳۰ دلار به نام شرکت Kierulff به چشم می خورد.

 به نظر می رسد این چک مربوط به اولین نمونه ی کامپیوتر اپل وان است که وزنیاک برای اولین بار آن را در باشگاه کامپیوتر هوم برو در کالیفرنیا به فروش گذاشته شده بود. احتمالاً این چک برای پرداخت مبلغ قطعات مورد استفاده در رایانه‌های اپل وان کشیده شده بود. قرار است این چک با مبلغ بیش از ۵۰ هزار دلار در این مزایده به فروش برسد. این در حالی است که قیمت مورد انتظار آن ۲۵ هزار دلار ارزیابی شده بود.

 در این حراجی علاوه بر این برگ چک و سالنامه با امضای استیو جابز، عکس‌های مربوط به دوران دانشگاه و کارت بازرگانی و همچنین چند یادگاری دیگر با امضای وی به حراج گذاشته می‌شود. این حراجی در تاریخ 17 مارس به کار خود پایان خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال