قابلیت استوری ماه آینده به تلگرام اضافه می‌شود

مدیرعامل تلگرام به طور رسمی از اضافه شدن قابلیت استوری به تلکرام‌طی ماه آینده خبر داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به گفته دورف کاربران تلگرام از سالها پیش به دنبال ویژگی استوری هستند و از پردرخواست ترین قابلیت ها توسط کاربران بوده است. بسیاری از شبکه های اجتماعی اکنون به این […]

مدیرعامل تلگرام به طور رسمی از اضافه شدن قابلیت استوری به تلکرام‌طی ماه آینده خبر داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به گفته دورف کاربران تلگرام از سالها پیش به دنبال ویژگی استوری هستند و از پردرخواست ترین قابلیت ها توسط کاربران بوده است.

بسیاری از شبکه های اجتماعی اکنون به این قابلیت مجهز هستند. اما دورف تاکنون نسبت به اضافه شدن استوری به تلگرام نظر مخالف داشته است. اما در حال حاضر قصد دارد به درخواست کاربران قابلیت استوری را به تلگرام اضافه کند.

در صورت اضافه شدن این ویژگی به تلگرام امکان شخصی سازی آن وجود دارد و کاربران می توانند آن را تنها به افراد خاص نمایش دهند و یا تمامی مخاطبان آن را مشاهده کنند. محل قرار گیری استوری ها در بالای صفحه چت است و همچنین امکان مخفی کردن استوری ها از طریق لیست مخفی در بخش مخاطبان وجود دارد.

امکان اضافه کردن کپشن و لینک به استوری های تلگرام وجود دارد. همچنین می توان کاربران دیگر را در استوری تگ کرد. در استوری تلگرام امکان ارسال عکس و فیلم وجود دارد و عکاسی و ضبط ویدیو از طریق دوربین اصلی و دوربین سلفی نیز امکان پذیر خواهد بود.

در تلگرام مدت زمان استوری با دیگر پلتفرم ها متفاوت خواهد بود. می توان در این شبکه اجتماعی استوری ها را تنها برای ۶، ۱۲، ۲۴ و یا ۴۸ ساعت به نمایش گذاشت. پس از گذشت این زمان نیز استوری ها به صورت خودکار پاک خواهند شد. امکان نمایش دائمی استوری در پروفایل نیز وجود دارد که مشابه قابلیت هایلایت در اینستاگرام است. این قابلیت اکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد و قرار است از ابتدای ماه ژوئیه معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال