توضیح در مورد قابلیت عجیب فیلمبرداری اسلوموشن هواوی میت 30 پرو

هواوی میت 30 پرو میتواند بصورت اسلوموشن با نرخ 7680 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. این قابلیت بسیاری از کاربران را غافلگیر کرده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Sparrows News ، هواوی در مورد نحوه ساخت این قابلیت بوسیله سازنده آن توضیحاتی داده است. بروس لی ، از […]

هواوی میت 30 پرو میتواند بصورت اسلوموشن با نرخ 7680 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. این قابلیت بسیاری از کاربران را غافلگیر کرده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Sparrows News ، هواوی در مورد نحوه ساخت این قابلیت بوسیله سازنده آن توضیحاتی داده است. بروس لی ، از مدیران ارشد این شرکت در این مورد گفته است : نحوه کارکرد هواوی میت 30 پرو در این مورد بدین صورت است که ابتدا یک ویدیوی 0.12 ثانیه ای با نرخ 7680 فریم بر ثانیه گرفته میشود و سپس به یک فایل 32 ثانیه ای با نرخ 30 فریم بر ثانیه در حالت آهسته تبدیل می شود. خروجی نهایی یک فایل ویدیویی 945 فریم بر ثانیه ای با رزولوشن 720p است.

در این فرآیند بخشهایی همچون پردازشگر گرافیکی، پردازنده مرکزی، پردازنده سیگنال تصویر (ISP) و واحد پردازش عصبی (NPU) درگیر هستند و فعالیت میکنند. این پروسه بسیار سنگین ازطریق الگوریتم هوش مصنوعی انجام میگیرد. و این هوش مصنوعی است که زمان مناسب شروع فیلمبرداری را نشان میدهد. و با یک آنالیز نقطه شروع کلیپ 0.12 را مشخص میکند. در این فعالیت حدوداً 2 گیگابایت از حافظه رم 8 گیگابایتی میت 30 پرو درگیر هستند. پیش از این هواوی در تاریخ 28 شهریور از این گوشی رونمایی کرده بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال