[E3 2015] عنوان Street Fighter 5 برای Xbox One عرضه نخواهد شد! (به همراه تصاویری جدید از بازی)

شانزدهم ژوئن زمان برگزاری بزگترین رویداد بازی‌های رایانه‌ای، E3 2015 می‌باشد و طبق رسم هر ساله، پیش از شروع نمایشگاه عکس‌ها، اخبار و تریلرهای زیادی از بازی‌های مختلف منتشر می‌شوند تا گیمرها را برای شروع نمایشگاه آماده کنند. روز گذشته نیز تصاویری از عنوان بسیار محبوب و مبارزه‌ای Street Fighter 5 منتشر شد که در […]

شانزدهم ژوئن زمان برگزاری بزگترین رویداد بازی‌های رایانه‌ای، E3 2015 می‌باشد و طبق رسم هر ساله، پیش از شروع نمایشگاه عکس‌ها، اخبار و تریلرهای زیادی از بازی‌های مختلف منتشر می‌شوند تا گیمرها را برای شروع نمایشگاه آماده کنند. روز گذشته نیز تصاویری از عنوان بسیار محبوب و مبارزه‌ای Street Fighter 5 منتشر شد که در کنار آن، خبرهای آن مهم‌تر از خود تصاویر بودند.

ناشر این عنوان، کمپانی Capcom در بیانه‌ای رسمی اعلام کرد که Street Fighter 5 هرگز برای کنسول Xbox One عرضه نخواهد شد. البته این عنوان قرار نیست همانند Rise of the Tomb Raider در ابتدای عرضه در انحصار PS4 و PC باشد و بعد از آن برای Xbox One عرضه شود. در واقع، گیمرها هرگز نمی‌توانند این عنوان را بر روی کنسول نسل هشتمی ساخته شده توسط مایکروسافت تجربه کنند. در این مورد، کپکام اذعان داشته که یک همکاری کاملا رسمی و جدی با سایر شرکت‌ها داشته و نمی‌تواند این عنوان را برای Xbox One عرضه کند.

در ادامه‌ی صحبت‌هایی Capcom با مجله‌ی Game Spot داشته، به این موضوع اشاره شده که همکاری با سونی، سبب شده تا این شرکت ژاپنی بتواند عناوین خود را به گونه‌ای خلق کند که پیش از این امکان آن وجود نداشته و قصد دارد تا یک تجربه‌ی کاملا متفاوت را از لحاظ ساختار بازی و گیم‌پلی آن در اختیار گیمرها قرار دهد.

بسیاری از افراد معتقد هستند که دلیل عدم عرضه‌ی این عنوان، به خاطر بخش آنلاین و چند نفره‌ی بازی می‌باشد. با توجه به دستاوردهای جدید در صنعت گیم و همکاری شرکت‌های مختلف با یکدیگر، در حال حاضر این امکان فراهم شده تا کاربران بتوانند از طریق کنسول‌های مختلف، به صورت آنلاین با یکدیگر به بازی بپردازند. شک این افراد، بر این است که هنوز مایکروسافت این اجازه را نداده که بازی‌ها به صورت Cross-Play اجرا شوند و شاید همین موضوع، دلیل اصلی عدم عرضه‌ی Street Fighter 5 برای Xbox One باشد.

Street Fighter 5 قرار است در ماه مارس سال 2016 برای PC و PS4 عرضه شود و این عنوان به اندازه‌ای محبوب هست که هر گیمری بخواهد آن را تجربه نماید. در نهایت، می‌توانید تصاویری منتشر شده از این بازی که تمامی آنها از گیم‌پلی بازی هستند را مشاهده نمایید:

street_fighter_5_e3_2015_3 street_fighter_5_e3_2015_19 street_fighter_5_e3_2015_4 street_fighter_5_e3_2015_6 street_fighter_5_e3_2015_2 street_fighter_5_e3_2015_7 street_fighter_5_e3_2015_14 street_fighter_5_e3_2015_15 street_fighter_5_e3_2015_9 street_fighter_5_e3_2015_17 street_fighter_5_e3_2015_16

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال