دانشجویان و اساتید می‌توانند از پهنای باند رایگان استفاده کنند

کلیه مراکز آموزش مجازی با ارسال آدرس IP سرور آن مرکز به وزارت ارتباطات می توانند از پهنای باند رایگان استفاده کنند. آموزش های مجازی در دانشگاه ها آغاز شده و این مراکز اکنون به پهنای باند نیاز دارند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، در پی آغاز شیوع ویروس کرونا و افزایش آموزش های […]

کلیه مراکز آموزش مجازی با ارسال آدرس IP سرور آن مرکز به وزارت ارتباطات می توانند از پهنای باند رایگان استفاده کنند. آموزش های مجازی در دانشگاه ها آغاز شده و این مراکز اکنون به پهنای باند نیاز دارند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، در پی آغاز شیوع ویروس کرونا و افزایش آموزش های مجازی در مراکز آموزشی بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان از محدودیت های اینترنت گله دارند و به دلیل کندی بیش از حد نمیتوانند مطالب آموزشی را دانلود کنند.

وزارت ارتباطات از آمادگی خود برای استفاده رایگان مراکز آموزشی از پهنای باند خبر داده است.  آذری جهرمی گفته بود که کلیه مراکز آموزشی که تائیدیه وزارت آموزش و پرورش را داشته باشند می توانند از این ترافیک رایگان استفاده کنند. عبدالهی نژاد، مدیر بخش روابط عمومی وزارت علوم نیز در این مورد گفت: با توجه به اعلام وزارت ارتباطات، وزارت علوم نیز در تلاش است تا این امر هرچه سریعتر امکانپذیر شود. با اعلام لیست دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تأیید وزارت علوم به وزارت ارتباطات، اینترنت این مراکز رایگان خواهد شد. تنها ارسال لیست آی پی سرورهای مجازی مانده و پس از آن هم دانشجو و هم استاد می توانند از پهنای باند رایگان برای دریافت و یا ارائه محتوا استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال