کاربران اشتراکی تلگرام اکنون به قابلیت استوری دسترسی دارند

طبق اعلام تلگرام قابلیت استوری مشابه اینستاگرام به این پلتفرم اضافه شده و در هال حاضر تنها کاربران اشتراکی به آن دسترسی دارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلگرام ماه گذشته از توسعه قابلیت استوری برای تلگرام خبر داده بود. پاول دورف زمان رونمایی از این قابلیت را ابتدای ماه میلادی عنوان […]

طبق اعلام تلگرام قابلیت استوری مشابه اینستاگرام به این پلتفرم اضافه شده و در هال حاضر تنها کاربران اشتراکی به آن دسترسی دارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلگرام ماه گذشته از توسعه قابلیت استوری برای تلگرام خبر داده بود. پاول دورف زمان رونمایی از این قابلیت را ابتدای ماه میلادی عنوان کرده بود. این در حالی است که اکنون به پایان ماه جولای رسیده ایم.

طبق گزارش منتشر شده توسط 9to5Mac، در هال حاضر تنها کاربران اشتراکی به قابلیت استوری در تلگرام دسترسی دارند اما دیگر کاربران می توانند استوری ها را مشاهده کنند.

این کاربران اکنون قادر به انتشار عکس و ویدیو در بخش استوری بوده و طبق قانون استوری در تمام پلتفرم ها، پس از ۲۴ ساعت محتوای آن ناپدید خواهد شد. البته پر تلگرام کاربران می توانند زمان استوری را برای ۶، ۱۲، ۲۴ و یا ۴۸ ساعت تنظیم کنند.

هم.نین کاربران تلگرام می توانند برای هر استوری فهرست مخاطبان جداگانه ای بسازند. علاوه بر آن رابط کاربری این قابلیت همانند اینستاگرام بوده و فهرست استوری ها در بالای صفحه چت دیده خواهد شد. با توجه به اعلام تلگرام احتمالا پر آینده کاربران نسخه عادی نیز به این قابلیت دسترسی خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال