آزمایش موفقیت آمیز موشک قدرتمند فالکون هوی اسپیس ایکس

اسپیس ایکس پس از گذشت سه سال توانست قدرتمندترین موشک عملیاتی خود را به نام فالکون هوی آزمایش کند. این موشک پیش از پرتاب برای اولین بار پس از سه سال روشن شد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موشک بزرگ و قدرتمند اسپیس ایکس برای نخستین بار پس از گذشت سه سال […]

اسپیس ایکس پس از گذشت سه سال توانست قدرتمندترین موشک عملیاتی خود را به نام فالکون هوی آزمایش کند. این موشک پیش از پرتاب برای اولین بار پس از سه سال روشن شد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موشک بزرگ و قدرتمند اسپیس ایکس برای نخستین بار پس از گذشت سه سال روشن و آزمایش های مربوط به آتش ثابت را پشت سر گذاشت.

این شرکت طبق اعلام خود در توئیتر، از آزمایش موفقیت آمیز آتش ثابت موشک فالکون هوی روی سکوی مرکز فضایی کندی در فلوریدا خبر داد. در این آزمایش موتورهای مرحله اول برای زمان کوتاهی روشن میشوند، اما وسیله نقلیه در زمین مانده و پرتاب نمیشود. طبق اعلام اسپیس ایکس تکمیل این آزمایشات نقطه عطفی برای بکار گیری این موشک خواهد بود تا خود را برای ماموریت USSF44 ایالات متحده در تاریخ ۱۰ آبان آماده کند.

این ماموریت چهارمین پرتاب این موشک و اولین پرتاب پس از تاریخ ۲۰۱۹ خواهد بود. قرار است در این ماموریت دو ماهواره مربوط به نیروی فضایی آمریکا حمل شود. اسپیس ایکس در تاریخ ۱۰ آبان علاوه بر پرتاب فالکون هوی، ۵۳ ماهواره دیگر مربوط به استارلینک را با کمک موشک فالکون ۹ به مدار ارسال خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال