بازی Super Mario Run برای نینتندو 53 میلیون دلار سودآوری داشته است

سال 2016 در عرصه‌ی بازی‌های موبایلی برای شرکت نینتندو سالی بسیار موفقیت آمیز تلقی می‌شود. در سال گذشته، بازی Pokemon Go عرضه شد و توانست روکوردهای بسیار زیادی را جابه‌جا کند و در نهایت بازی Super Mario Run نیز به جمع بازی‌های موبایلی پیوست تا مبلغ قابل توجهی به حساب شرکت نینتندو توسط کاربران ریخته شود. […]

سال 2016 در عرصه‌ی بازی‌های موبایلی برای شرکت نینتندو سالی بسیار موفقیت آمیز تلقی می‌شود. در سال گذشته، بازی Pokemon Go عرضه شد و توانست روکوردهای بسیار زیادی را جابه‌جا کند و در نهایت بازی Super Mario Run نیز به جمع بازی‌های موبایلی پیوست تا مبلغ قابل توجهی به حساب شرکت نینتندو توسط کاربران ریخته شود.

براساس گفته‌های مجلیه‌ی وال‌استریت، بازی مورد اشاره توانسته از زمان عرضه برای شرکت نینتندو 53 میلیون دلار سودآوری داشته باشد. به گفته‌ی نینتندو، 5 درصد از کاربرانی که این بازی را بر روی گوشی‌های خود دانلود کرده‌اند تمایل به خرید نسخه‌ی کامل آن با مبلغ 10 دلار شده‌اند که به نظر آمار قابل قبولی محسوب نشود. این شرکت انتظار افزایش تعداد کاربرانی که نسخه‌ی کامل را خریداری کرده‌اند داشته است.

نینتندو در هنگام عرضه‌ی این بازی با کاهش 10 درصدی سهام خود نیز مواجه شد به طوری که کاربران مبلغ 10 دلار را برای انجام کامل بازی Super Mario Run بسیار گران می‌دانستند. با این حال، کاربران بار دیگر نشان دادند که به خریدهای درون‌برنامه‌ای علاقه‌ی زیادی ندارند و ترجیح می‌دهند همان ابتدا مبلغ کامل برای یک بازی را بپردازند.

این بازی قرار است در اواخر اسفندماه یا اوایل فروردین ماه سال جاری برای پلتفرم اندروید نیز منتشر شود. باید دید استقبال کاربران اندرویدی از این بازی به چه شکل خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال