بازی محبوب Super Mario Run به‌زودی به اندروید می‌آید

به نظر می‌رسد نینتندو زودتر از آن‌چه که تصورش را می‌کردیم قصد دارد بازی محبوب Super Mario Run را برای اندروید منتشر کند. این بازی هم‌اکنون در گوگل‌پلی قرار گرفته اما کاربران فعلا باید برای دریافت این بازی ثبت‌نام کنند. کاربران با ثبت‌نام در گوگل‌پلی می‌توانند از زمان انتشار رسمی این بازی برای اندروید مطلع […]

به نظر می‌رسد نینتندو زودتر از آن‌چه که تصورش را می‌کردیم قصد دارد بازی محبوب Super Mario Run را برای اندروید منتشر کند. این بازی هم‌اکنون در گوگل‌پلی قرار گرفته اما کاربران فعلا باید برای دریافت این بازی ثبت‌نام کنند. کاربران با ثبت‌نام در گوگل‌پلی می‌توانند از زمان انتشار رسمی این بازی برای اندروید مطلع شوند. فعلا مشخص نیست که بازی محبوب Super Mario Run در چه تاریخی برای اندروید منتشر می‌شود.

اولین بازی موبایلی نینتندو در ابتدا برای پلتفرم iOS و کاربران شرکت اپل منتشر شد و توانست در همان ابتدا با محبوبیت بسیار بالای خود در صدر دانلودی‌های اپ‌استور قرار بگیرد. عدم اجرای بازی در حالت آفلاین و پرداخت 10 دلار برای تجربه‌ی کامل بازی مورد اشاره باعث شد تا کاربران پی ببرند که بازی جدید شرکت نینتندو آن‌چنان هم که تصور می‌شود موفقیت آمیز نبوده است. به‌هر‌حال این بازی هم‌اکنون یکی از محبوب‌ترین‌های اپ‌استور به شمار می‌رود و با انتشار آن برای اندروید، انتظار می‌رود همین اتفاق دوباره تکرار شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال