بازی Super Mario Run تا دو ماه آینده به اندروید می‌آید

پیش از این نینتندو به صورت رسمی تایید کرده بود که بازی محبوب این شرکت، Super Mario Run برای پلتفرم اندروید نیز منتشر می‌شود. حالا این شرکت ژاپنی در توییتی که منتشر کرده خبر از عرضه‌ی این بازی در ماه فروردین داده است. این خبر در حالی منتشر شده که بازی Super Mario Run هم‌اکنون […]

پیش از این نینتندو به صورت رسمی تایید کرده بود که بازی محبوب این شرکت، Super Mario Run برای پلتفرم اندروید نیز منتشر می‌شود. حالا این شرکت ژاپنی در توییتی که منتشر کرده خبر از عرضه‌ی این بازی در ماه فروردین داده است. این خبر در حالی منتشر شده که بازی Super Mario Run هم‌اکنون در گوگل‌پلی و برای ثبت‌نام کاربران در دسترس است اما این طور به نظر می‌رسد که برای دانلود این بازی باید تا دو ماه دیگر منتظر بمانید.

بازی Super Mario Run در ماه گذشته برای پلتفرم iOS منتشر شد و با استقبال بی‌نظیر کاربران مواجه شد. این بازی توانست نظرات منتقدان و طرفداران را به خود جلب کند اما سیاست نه‌چندان جالب نینتندو برای ارائه‌ی نسخه‌ی کامل بازی باعث کاهش محبوبیت آن شد. نینتندو اعلام کرد که برای تجربه‌ی کامل بازی باید مبلع 10 دلار پرداخت شود در غیر این صورت، تنها تجربه‌ی سه مرحله‌ی اول بازی ممکن خواهد بود.

انتظار می‌رود همین قیمت‌گذاری برای پلتفرم اندروید نیز صورت بگیرد. نینتندو هنوز آمار دقیقی از تعداد کاربران این بازی و کسانی که نسخه‌ی کامل را خریداری کرده‌اند منتشر نکرده اما می‌توان انتظار داشت که بار دیگر استقبال قابل قبولی از این بازی بر روی پلتفرم اندروید صورت بگیرد.