عرضه مچ بند هوشمند هوامی با نمایشگر خمیده

هوامی که به عنوان یکی از مجموعه شرکت های کمپانی شیائومی محسوب می شود، مچ بند هوشمندی را عرضه کرده که نمایشگر OLED آن حالت خمیده دارد. طرح اولیه این مچ بند که Amazfit X نام دارد در اواخر سال 2019 معرفی شده بود و اکنون مشخصات بیشتری از این مچ بند منتشر شده است. […]

هوامی که به عنوان یکی از مجموعه شرکت های کمپانی شیائومی محسوب می شود، مچ بند هوشمندی را عرضه کرده که نمایشگر OLED آن حالت خمیده دارد. طرح اولیه این مچ بند که Amazfit X نام دارد در اواخر سال 2019 معرفی شده بود و اکنون مشخصات بیشتری از این مچ بند منتشر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از GSM Arena، مچ بند هوشمند Amazfit X توسط شرکت هوامی با نمایشگر ۲.۰۷ اینچی AMOLED عرضه شده است. ویژگی جذاب این مچ بند نمایشگر خمیده آن است. علاوه بر نمایشگر دیگر اجزای این مچ بند مانند باتری نیز به حالت خمیده هستند. هوامی برای خمیده کردن نمایشگر تا 92 درجه نمایشگر بهمراه مادربرد را تا 700 درجه سانتیگراد گرم کرد و سپس در یک فرآیند 6 مرحله ای آن را به این شکل درآورد.

از قابلیت های این مچ بند پایش قلب 24 ساعته آن است که بطور مداوم ضربان قلب را پایش می کند. همچنین سنسور فروسرخ میزان اکسیژن خون را انازه میگرد. علاوه بر آن پایش خواب و سنسور میزان استرس نیز در آن تعبیه شده است. این مچ بند در ظاهر خود هیچ دکمه فیزیکی ای ندارد و برای دسترسی به منو باید لبه کناری آن را که به فشار حساس است لمس نمود. باتری این محصول پس از شارژ با شارژر آهنربایی تا 7 روز شارژ را نگه می دارد. همچنین این مچ بند به GPS و GLONASS نیز مجهز است. کاربران این مچ بند می توانند آن را با خود تا عمق 5 متری آب ببرند. اطلاعات پردازش شده در این مچ بند با کمک اپلیکیشن به گوشی منتقل شده و به اطلاع کاربر می رسد. قیمت فعلی این مچ بند 149 دلار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال