عرضه گجت پوشیدنی سونی با قابلیت تهویه مطبوع قابل قبول

یکی از استارتاپ های زیر مجموعه سونی دستگاهی را طراحی کرده است که می‌تواند به عنوان یک سیستم تهویه مطبوع کاربرد داشته باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دستگاه Reon Pocket یک گجت پوشیدنی تهویه مطبوع است که می تواند دمای پایین تر یا بالاتر را برای کاربر به وجود آورد. طرح […]

یکی از استارتاپ های زیر مجموعه سونی دستگاهی را طراحی کرده است که می‌تواند به عنوان یک سیستم تهویه مطبوع کاربرد داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دستگاه Reon Pocket یک گجت پوشیدنی تهویه مطبوع است که می تواند دمای پایین تر یا بالاتر را برای کاربر به وجود آورد. طرح ایده مربوط به برنامه حمایت از استارتاپ شرکت سونی است که پیش از این ایده های متفاوتی مانند ساعت هوشمند جوهر الکترونیک  FES، ریموت کنترل خانه هوشمند و ساعت هوشمند ماژولار Wena Wrist را تولید کرده بود.

دستگاه Reon Pocket یک گجت پوشیدنی پلاستیکی در ابعادی به اندازه یک کف دست است که قابلیت شارژ شدن و اتصال بلوتوثی با iOS و اندروید را نیز دارد. این دستگاه به وسیله یک پد سیلیکونی به پوست فرد متصل می شود. در واقع این پدیده می‌تواند گرما را جذب یا پخش کند. به همراه این دستگاه یک لباس زیر مخصوص نیز پیشنهاد می شود که پاکتی برای حمل گجت نیز در آن تعبیه شده است. اپلیکیشن همراه با این دستگاه به کاربر اجازه می دهد تا دمای این گجت را تنظیم کند. سه سطح گرم و یا سرد در این اپلیکیشن وجود دارد که برای مدت ۲ دقیقه فعال میشود. این دستگاه در زمان ۲ الی ۳ ساعت شارژ می شود. ۸۰ گرم وزن دارد و قادر است تا ۱۳ درجه دمای بدن را کاهش دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال