سازمان فناوری اطلاعات از حمایت 50 میلیون تومانی 5 هزار کسب و کار نوپا خبر داد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات از حمایت کسب و کارهای آسیب دبده در ایام کرونا خبر داد. این سخنان که در مراسم رونمایی از پروژه های اقتصاد دیجیتال انجام شد، از پروژه حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده نیز رونمایی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری مجله خبری تکنا، امیر ناظمی در این جلسه با […]

رئیس سازمان فناوری اطلاعات از حمایت کسب و کارهای آسیب دبده در ایام کرونا خبر داد. این سخنان که در مراسم رونمایی از پروژه های اقتصاد دیجیتال انجام شد، از پروژه حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده نیز رونمایی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری مجله خبری تکنا، امیر ناظمی در این جلسه با بیان اینکه در دوره دولت دوازدهم بسترهای لازم برای رسیدن به مقدمات اقتصاد دیجیتال فراهم شده است عنوان کرد که بازیگران این اقتصاد نیز بسته حمایتی دریافت خواهند کرد. ناظمی در این جلسه با اشاره به وجود زیرساخت ها و کاهش موانع در رشد اقتصاد دیجیتال گفت: 17 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته فناوری اطلاعات هستند و آنها سرمایه های این کشور در حوزه دیجیتال محسوب می شوند.

طرح حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده بصورت یک بسته حمایتی است که کمک می کند تا توسعه کسب و کارهای نوپا با هزینه کمتری انجام گیرد. بدین ترتیب که شرکتهای خلاق و دارای ایده می توانند از برخی خدمات رایگان بهره مند شوند. این بسته اکنون برای حدود 5000 شرکت و به مبلغی برابر با 500 تا 600 میلیون ریال خواهد بود. البته در حال حاضر این بسته حمایتی بصورت مشارکت عمومی- خصوصی خواهد بود و شرکت ها می توانند از خدمات بخش خصوصی استفاده کنند. در این پروژه حمایت های دولت هم شامل شرکت های نوپا و هم به شرکت های بزرگی که خدمات بهتری به شرکت های کوچک ارائه می دهند، خواهد رسید.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال