شایعات از عرضه سرفیس فون مایکروسافت در نیمه دوم سال 2016 خبر می‌دهند

چندی پیش وب‌سایت معتبر Wired گزارشی منتشر کرد که در آن آمده بود مایکروسافت با وجود اینکه به‌تازگی دو ویندوز فون لومیا 950 و لومیا 950XL را عرضه کرده است؛ حالا روی تولید گوشی‌هوشمند جدیدی موسوم به سرفیس فون کار می‌کند. حالا در همین رابطه گزارش جدیدی توسط وب‌سایت Windows Central منتشر گردیده که ما […]

چندی پیش وب‌سایت معتبر Wired گزارشی منتشر کرد که در آن آمده بود مایکروسافت با وجود اینکه به‌تازگی دو ویندوز فون لومیا 950 و لومیا 950XL را عرضه کرده است؛ حالا روی تولید گوشی‌هوشمند جدیدی موسوم به سرفیس فون کار می‌کند. حالا در همین رابطه گزارش جدیدی توسط وب‌سایت Windows Central منتشر گردیده که ما را بر آن می‌دارد تا چشم به آینده داشته باشیم و ببینیم که مایکروسافت در این زمینه چه تدبیری خواهد اندیشید.

بر اساس این گزارش، منابع Windows Central خبر داده‌اند که مایکروسافت عرضه سرفیس فون اصلی را به تعویق انداخته و این امر که قرار بود در اردیبهشت‌ماه سال آینده اتفاق بی افتد را به تابستان سال آینده موکول کرده‌اند. این منابع اضافه کرده‌اند که مایکروسافت روی مدل جدیدی از سرفیس فون کار می‌کند و این احتمال وجود دارد که دستگاه عرضه شده در نیمه دوم سال آینده میلادی با نسخه‌ای که گفته می‌شد پیش از این مایکروسافت روی آن کار می‌کند، تفاوت داشته باشد.

تولید این سرفیس فون جدید توسط مهندس مایکروسافت Panos Panay مدیریت می‌شود و تیم سرفیس وی روی آن کار می‌کند. جزئیات تولید این محصول مایکروسافت هنوز در دسترس قرار نگرفته است؛ اما بر اساس آنچه منبع این گزارش شنیده است، احتمالاً شرکت اینتل هم در تولید این دستگاه، دست‌اندرکار باشد. پیش از این هم شایعه شده بود که نسخه اولیه سرفیس فون نیز از پردازنده اینتل برخوردار خواهد بود؛ بنابراین به نظر می‌رسد که همکاری اهالی ردموند با اینتل همچنان ادامه خواهد داشت.

در هر صورت این شایعات و گزارشات هنوز توسط مایکروسافت رسما تأیید نشده‌اند و فعلاً نمی‌توان به آن‌ها استناد کرد؛ اما به هر حال کاربران و علاقه‌مندانی که منتظر عرضه یک گوشی‌هوشمند مبتنی بر ویندوز از سری گجت‌های سرفیس مایکروسافت هستند، می‌توانند چشم‌انتظار عرضه این گوشی باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال