مایکروسافت مشکل باتری سرفیس پرو 3 را با بروزرسانی نرم افزاری حل خواهد کرد

شرکت مایکروسافت به تازگی این موضوع را تایید کرده است که مشکل مربوط به کاهش انرژی باتری و شارژدهی سرفیس پرو 3 نرم افزاری است. در حقیقت میزان ظرفیت باتری این دستگاه به اندازه مناسبی است اما سخت افزار آن به میزان بیشتر حالت عادی از انرژی باتری این تبلت ویندوزی استفاده می‌کنند. شرکت مایکروسافت […]

شرکت مایکروسافت به تازگی این موضوع را تایید کرده است که مشکل مربوط به کاهش انرژی باتری و شارژدهی سرفیس پرو 3 نرم افزاری است. در حقیقت میزان ظرفیت باتری این دستگاه به اندازه مناسبی است اما سخت افزار آن به میزان بیشتر حالت عادی از انرژی باتری این تبلت ویندوزی استفاده می‌کنند. شرکت مایکروسافت در ادامه اذعان داشت که در آینده نزدیک و با پایان یافتن تست‌ها، این مشکل خیلی سریع حل و فصل خواهد شد. در حقیقت این کمپانی در حال حاظر در حال مشاوره گرفتن  به منظور حل مشکل از طریق نرم‌ افزاری است و برای کاربرانی که در این حین عجله دارند، تعویض دستگاه را پیشنهاد داده است.

البته مسلما این اخیار به مزاج کاربران خوش نخواهد آمد. زیرا آنها مجبور هستند برای خریداری نسخه جدید که خیلی هم به آن نیازی پیدا نخواهند کرد، میزان تقریبی 450 دلار یا بیشتر را بپردازند. از سویی دیگر برخی از کاربران نگران این موضوع هستند که تا زمان عرضه بروزرسانی جدید مورد نظر مایکروسافت، باتری آنها کاملا از کار افتاده و در نهایت مجبور شوند هزینه‌ای اضافی برای خرید یک باتری جدید نیز بپردازند. در نهایت می‌بایست منتظر بود و دید که شرکت مایکروسافت چه راه‌ کار و رویکردی را در این زمینه اتخاذ خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال