سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو 7 ؛ دو محصول جدید مایکروسافت

در مراسم معرفی سرفیس مایکروسافت ، این شرکت دو محصول جدید از خانواه سرفیس را معرفی کرد. سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو 7 طی مراسمی روز گذشته رونمایی شدند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، سرفیس پرو ایکس محصولی ویندوزی و مبتنی بر معماری ARM است که دیشب از آن […]

در مراسم معرفی سرفیس مایکروسافت ، این شرکت دو محصول جدید از خانواه سرفیس را معرفی کرد. سرفیس پرو ایکس و سرفیس پرو 7 طی مراسمی روز گذشته رونمایی شدند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، سرفیس پرو ایکس محصولی ویندوزی و مبتنی بر معماری ARM است که دیشب از آن رونمایی شد. علاوه بر ان محصولات دیگر همچون نسخه‌ی به‌روزشده‌ی سرفیس پرو ۷ و دو سرفیس لپ‌تاپ ۳ نیز بخشی از مراسم بودند.  سرفیس پرو ایکس که شباهت بسیاری به اعضای خانواده خود دارد ، به عنوان باریک ترین سرفیس ویندوزی است که از آلومینیوم ساخته شده و تا 165 درجه قابلیت باز شدن لولا را دارد.

مایکروسافت از تراشه SQ1 در سرفیس پرو ایکس استفاده کرده که بر اساس تکنولوژی کوالکام ساخته شده است. این محصول جدید از موتور هوش مصنوعی بهره میبرد و واحد گرافیکی تراشه‌ی SQ1 دو ترافلاپس توان پردازشی دارد. دو رم 8 و یا 16 گیگابایتی از نوع LPDDR4x دارد و حافظه‌ی داخلی دستگاه نیز از بین ظرفیت‌های ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت قابل انتخاب است. این تبلت تا 13 ساعت شارژدهی خواهد داشت و از تکنولوژی شارژ سریع نیز استفاده میکند. نمایشگر ۱۳ اینچی پیکسل‌سنس با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل نیز در این تبلت در دسترس است و با استفاده از قابلیت کنتراست ۱۴۰۰:۱ در فضاهای باز نیز میتوان از آن استفاده کرد.

سرفیس پرو ایکس به دو دوربین ۱۱ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و جلو مجهز است . این دستگاه از قلم اسلیم پن (Slim Pen) نیز پشتیبانی می‌کند که در بخش بالایی کیبورد دستگاه جای می‌گیرد و در همان جا شارژ میشود.

محصول دیگر ، سرفیس پرو 7 به روز شده که به عنوان محصول هیبریدی مایکروسافت شناخته میشود ، به نمایشگر 12.3 اینچی پیکسل‌سنس و حافظه‌های رم ۴ و ۸ و ۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR4x و حافظه‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و 1 ترابایتی مجهز است. از تراشه نسل دهمی اینتل در انواع i3 و i5 و i7 بهره میبرد . این محصول با قیمت 749 دلار در دوهفته آینده در بازار به فروش میرسد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال