سرفیس لپ تاپ استودیو محصول جدید مایکروسافت جایگزین سرفیس بوک معرفی شد

مایکروسافت روز گذشته در مراسم رونمایی محصولات جدید خود از سرفیس لپ تاپ استودیو رونمایی کرد. قرار است این محصول جدید با مشخصات فنی قدرتمند جایگزین سرفیس بوک قدیمی شو.د با توجه به تصاویر منتشر شده این محصول بطور کامل بازطراحی شد. در هر صورت می‌توان از آن به عنوان تبلت نیز استفاده کرد. به […]

مایکروسافت روز گذشته در مراسم رونمایی محصولات جدید خود از سرفیس لپ تاپ استودیو رونمایی کرد. قرار است این محصول جدید با مشخصات فنی قدرتمند جایگزین سرفیس بوک قدیمی شو.د با توجه به تصاویر منتشر شده این محصول بطور کامل بازطراحی شد. در هر صورت می‌توان از آن به عنوان تبلت نیز استفاده کرد. به نظر می‌رسد سرفیس لپ تاپ استودیو قدرتمندترین سرفیس مایکروسافت محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرفیس لپ تاپ استودیو روز گذشته توسط مایکروسافت معرفی شد. این دستگاه مجهز به یک نمایشگر ۱۴.۴ اینچی از نوع PixelSense Flow با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. این صفحه نمایش از دالبی ویژن پشتیبانی می کند. همچنین لولا های انعطاف پذیر جدید آن نیز به کاربر امکان می‌دهد آن را در حالت های مختلف با دوام بالا استفاده کند.

به گفته مایکروسافت سرفیس لپ تاپ استودیو می‌تواند به عنوان لپ تاپ، استیج و استودیو مورد استفاده باشد. در حالت لپتاپ این دستگاه امکان استفاده از کیبورد و تاچ پد وجود دارد. در حالت استیج نیز زاویه به گونه‌ای تنظیم خواهد شد که برای گیمینگ، استریم یا ارائه پروژه استفاده شود. در این حالت دیگر کیبورد قابل مشاهده نیست. این دستگاه به عنوان تبلت نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 در دستگاه جدید مایکروسافت کلیه قطعات به پایه سرفیس منتقل شده است. بدین ترتیب با این طراحی باعث افزایش مقاومت دستگاه شده است. سرفیس لپ تاپ استودیو از قلم اسلیم پن پشتیبانی می کند که جایگاه آن روی پایه ها قرار دارد. مایکروسافت برای این لپ‌تاپ از تاچ پد شیشه ای با بازخورد هپتیکی استفاده کرده است.

 پردازنده های Core i5 و Core i7 نسل یازدهم اینتل برای این دستگاه در نظر گرفته شد و کاربران می‌توانند آن را با دو پردازنده تهیه کنند. مدل های دستگاه سرفیس لپ تاپ استودیو مجهز به ۱۶ و یا ۳۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲ ترابایت حافظه اس اس دی خواهند بود.کاربران انتظار دارند با توجه به مشخصات فنی این لپ تاپ کارایی و عملکرد بالایی نیز داشته باشد. پورت های این دستگاه نیز از نوع تاندربولت و USB 4است. سرفیس لپ تاپ استوک از تاریخ ۱۳ مهر و به همراه ویندوز ۱۱ عرضه می شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال