سوئد استفاده از تجهیزات 5G هواوی و ZTE را ممنوع اعلام کرد

استفاده از تجهیزات فناوری 5G مربوط به دو شرکت هواوی و ZTE در سوئد ممنوع اعلام شد. وزارت ارتباطات این کشور روز گذشته اعلام کرد هیچ شرکتی نمی‌تواند برای زیر ساخت شبکه 5G با این دو شرکت همکاری کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استفاده از تجهیزات دو شرکت هوآوی و ZTE […]

استفاده از تجهیزات فناوری 5G مربوط به دو شرکت هواوی و ZTE در سوئد ممنوع اعلام شد. وزارت ارتباطات این کشور روز گذشته اعلام کرد هیچ شرکتی نمی‌تواند برای زیر ساخت شبکه 5G با این دو شرکت همکاری کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استفاده از تجهیزات دو شرکت هوآوی و ZTE در سوئد ممنوع اعلام شده است. وزارت ارتباطات این کشور تنها ۴ شرکت را برای توسعه زیرساخت فناوری 5G معرفی کرده است. همچنین این شرکت های معرفی شده باید برای همکاری در مزایده شرکت کنند. شرکت های داخلی برای شروع کار باید دو شرط را رعایت کنند. یکی از این شرایط مربوط به استفاده PTSها است. همچنین آنها مجاز به استفاده از تجهیزات دو شرکت هوآوی و ZTE نیز نیستند. کلیه تجهیزات موجود از این دو شرکت نیز تا سال ۲۰۲۵ باید با تجهیزات مربوط به دیگر شرکت‌ها جایگزین شود.

در حال حاضر کلیه شرکت هایی که طرف قرارداد با وزارت ارتباطات سوئد هستند برای توسعه زیرساخت شبکه 5G باید از امنیت تجهیزات مورد استفاده مطمئن شوند. پس از انگلیس، سوئد دومین کشور اروپایی است که استفاده از تجهیزات هواوی و ZTE در آن ممنوع شده است. هنوز دو شرکت مورد نظر واکنشی در مورد این اخبار منتشر نکرده اند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال