برگزاری همه پرسی در سوئیس برای راه اندازی 5G

در حالی که بسیاری از کشورها به دنبال راه اندازی اینترنت نسل پنج هستند ، بسیاری از مردم سوئیس با راهپیمایی جلوی ساختمانهای دولتی این کشور خواستار همه پرسی برای راه اندازی اینترنت پرسرعت در کشور خود شدند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، بسیاری از مردم کشور سوئیس طی یک اعتراض همگانی […]

در حالی که بسیاری از کشورها به دنبال راه اندازی اینترنت نسل پنج هستند ، بسیاری از مردم سوئیس با راهپیمایی جلوی ساختمانهای دولتی این کشور خواستار همه پرسی برای راه اندازی اینترنت پرسرعت در کشور خود شدند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، بسیاری از مردم کشور سوئیس طی یک اعتراض همگانی با راه اندازی اینترنت 5G در کشورشان مخالفت کردند. غلت اصلی این اتفاق تاثیر مخرب اینترنت پرسرعت بر سلامتی این افراد است. این افرا معتقدند دولت سوئیس باید تصمیم گیری نهایی در مورد این مسئله را با توجه به آرای عمومی مردم و طی یک همه پرسی انجام دهد.

البته بسیاری از ایالات سوئیس نیز قصد دارند  ورود اینترنت نسل پنجم را حتی با وجود رای اکثریت ، ممنوع کنند. این در حالیست که در فوریه سال جاری فرکانس های مربوط به 5G و اپراتورهای آن مشخص شد و بودجه ای معادل 350 هزار یورو برای ان در نظر گرفتند. حدود 334 دکل نیز در بسیاری از مناطق نصب شد.

مردم سوئیس معتقدند که وجود این دکل ها به ایجاد مشکلات جسمی برای مردمی که در اطراف آن زندگی میکنند ، مرتبط است. بسیاری از این افراد از مشکلاتی نظیر درد جسمی ، خستگی ، زنگ زدن گوش ، سر درد و گوش درد و همچنین دردهای قفسه سینه شکایت داشتند.

بسیاری از مخالفان از نصب آنتن های اینترنت 5G در بعضی مناطق جلوگیری کردند. و برخی نیز به وسیله نامه نگاری با مسئولان دولتی خواستار توقف این امر شدند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال