سوییس تا سال ۲۰۵۰ سیستم انرژی بدون کربن را پیاده سازی می کند

محققان سوییسی برای سیستم انرژی در این کشور روش جدیدی را پیشنهاد کرده اند که همراه با مدل سازی جدید بوده و می تواند تا سال ۲۰۵۰ این کشور را از نظر انرژی مستقل کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان دانشگاه اکو پلی تکنیک فدرال در لوزان برای سیستم انرژی این […]

محققان سوییسی برای سیستم انرژی در این کشور روش جدیدی را پیشنهاد کرده اند که همراه با مدل سازی جدید بوده و می تواند تا سال ۲۰۵۰ این کشور را از نظر انرژی مستقل کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان دانشگاه اکو پلی تکنیک فدرال در لوزان برای سیستم انرژی این کشور مدل سازی جدیدی ارائه کردند.

در این مدل سازی علاوه بر خنثی سازی کربن، امکان کاهش هزینه ها تا ۳۰ درصد وجود دارد. طبق گزارشی که در این باره منتشر شده از نظر تئوری می توان به یک سیستم انرژی خنثی و مستقل در این کشور تا سال ۲۰۵۰ و با توجه به انرژی تجدید پذیر و منابع آن دست یافت. هزینه های آن نیز نسبت به سیستم های فعلی بسیار کمتر است. به طوری که در مدل سازی جدید این مقدار بین ۳۰ تا ۳۲ درصد کاهش می یابد.

محققان گروه مهندسی از دانشکده مهندسی EPFL می گویند این مدل سازی با افزایش تولید برق فتوولتائیک و بادی و استفاده ۶۰ درصدی از سیستم سقف های PV قابل دستیابی خواهد بود.

یوناس اشنیدریگ، یکی از محققان این مطالعه می گوید: پتانسیل استفاده از Pv خورشیدی در سوییس بالاست. در صورتی که از بین سه سقف خانه، دو سقف با این مورد پوشانده شود رسیدن به بهینه سازی اقتصادی نیز امکانپذیر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال