اپراتور T-Mobile از پوشش سراسری اینترنت 5G در آمریکا خبر داد

اپراتور T-Mobile از پوشش سراسری اینترنت 5G در ایالت متحده آمریکا خبر دادو البته سرعت اولیه این نوع اینترنت در حال حاضر کند است اما برد آن خوب است و می‌تواند از دیوار عبور کند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک‌نیوز و به نقل از Engadget، اپراتور T-Mobile پیش از این اعلام کرده بود که […]

اپراتور T-Mobile از پوشش سراسری اینترنت 5G در ایالت متحده آمریکا خبر دادو البته سرعت اولیه این نوع اینترنت در حال حاضر کند است اما برد آن خوب است و می‌تواند از دیوار عبور کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک‌نیوز و به نقل از Engadget، اپراتور T-Mobile پیش از این اعلام کرده بود که با همکاری شرکت Sprint قادر خواهد بود تا تاریخ 6 دسامبر (16آذر) کاربران آمریکایی را تحت پوشش خود قرار دهد. تی موبایل هنوز از قرار داد خود صحبتی نکرده است اما سه روز پیش از موعد گفته شده، خبر از پوشش سراسری شبکه 5G در آمریکا داده است.

تی موبایل اعلام کرده که هم اکنون سرعت این اینترنت 5G در باند 600 MHz ارئه می‌شود اما برد آن مطلوب است. هزینه آن نیز با اینترنت LTE برابر است. تی موبایل اکنون مساحتی در حدود 2589988 کیلومتر مربع را تحت پوشش دارد و قرار است بر مساحت آن نیز اضافه کند. اگر طبق برآورد تی موبایل همکاری وی با اپراتور اسپرینت با موفقیت انجام شود، این شرکت می‌تواند با کمک طیف 2.5 گیگاهرتزی آن، کاربران بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد.

از آنجائیکه این اینترنت از طریق گوشی های 5G قابل استفاده است، تی موبایل از امروز دو نوع گوشی وان پلاس 7T پرو و سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس 5G را برای پیش فروش عرضه کرده است. این اپراتور اعلام کرده است که در سال جدید 15 گوشی 5G را عرضه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال