استفاده کنندگان از تبلت از طریق وای فای نسبت به قرار دادن سیم کارت و فعال کردن دستگاه اقدام کنند

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور اعلام کرد کلیه افراد و کاربران استفاده کننده از تبلت از طریق وای فای هر چه زودتر با قرار دادن سیم کارت درون آن نسبت به فعال کردن آن اقدام کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه تبلت های برند لنوو از دوم مرداد […]

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور اعلام کرد کلیه افراد و کاربران استفاده کننده از تبلت از طریق وای فای هر چه زودتر با قرار دادن سیم کارت درون آن نسبت به فعال کردن آن اقدام کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه تبلت های برند لنوو از دوم مرداد ۱۴0۰ و سایر برندها نیز از نهم مرداد در طرح رجیستری قرار خواهند گرفت. پس از این تاریخ نیز کلیه دستگاه ها که در طرح رجیستری قرار نداشتند امکان شناسایی در شبکه اپراتوری را نخواهند داشت. به همین دلیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کلیه کاربران و دانش آموزانی که در دوران کرونا و یا به صورت مجازی از تبلت و تنها به صورت وای فای استفاده می کنند خواسته است تا هر چه زودتر با قرار دادن سیم کارت در دستگاه آن را فعال کند تا در شبکه ثبت شود.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز می گوید: تمامی کاربرانی که از شبکه وای فای به تنهایی استفاده می کنند و تا به حال برای ارتباط با اینترنت از شبکه اپراتوری کشور استفاده نکردند پیش از پایان مهلت مقرر با قرار دادن سیم کارت در تبلت آن را فعال کرده و تماس تلفنی یا پیامک ارسال کنند. همچنین کاربران می توانند با رفتن به نشانی اینترنتی hamta.ntsw.ir یا کد دستوری #7777* از ثبت دستگاه خود در شبکه اپراتوری اطمینان حاصل کنند. در صورت استعلام و ثبت دستگاه دیگر به اقدام دیگری نیاز نخواهد بود.

پیش از این نیز طرح رجیستری ساعت هوشمند از دوازدهم تیرماه آغاز شده بود. همچنین کلیه دستگاه های مجهز به سیمکارت مانند بارکد، اسکنر ها، تلفن ثابت و سیار نیز از ۱۹ تیر شامل طرح رجیستری بوده اند. البته کالاهایی که پیش از این در طرح رجیستری قرار گرفته و فعال شده اند دیگر مشمول این طرح نخواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال