منابع تایوانی از آغاز تولید آزمایشی آیفون ۱۴ پرو خبر دادند

منابع تایوانی گزارش دادند با تکمیل طراحی آیفون ۱۴ پرو مراحل اولیه تولید آغاز شده و فاکسکان به عنوان تامین کننده اپل تولید اولین دستگاه های آزمایشی را آغاز کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از منابع تایوانی، مدل های بالاترین آیفون ۴ توسط فاکسکان و دو مدل پایین رده […]

منابع تایوانی گزارش دادند با تکمیل طراحی آیفون ۱۴ پرو مراحل اولیه تولید آغاز شده و فاکسکان به عنوان تامین کننده اپل تولید اولین دستگاه های آزمایشی را آغاز کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از منابع تایوانی، مدل های بالاترین آیفون ۴ توسط فاکسکان و دو مدل پایین رده این سری از آیفون ها نیز توسط شرکت Luxshare تولید خواهد شد. گفتنی است فاکسکان آیفون‌های ۱۴ پرو آزمایشی را برای اطمینان خاطر از رعایت استانداردهای اپل برای تولید انبوه در آخر سال آغاز کرده است.

پیش از این رندر هایی از آیفون ۱۴ پرو مکس توسط جان پروسر منتشر شده بود که از تغییر قابل توجه طراحی این سری از گوشی ها خبر می داد. به طوری که در بالای نمایشگر ماژول دوربین بدون برآمدگی بود. همچنین دکمه های تنظیم صدا و اسپیکر نسبت به نسخه های قبلی بزرگتر شده است. بریدگی بالای نمایشگر حذف شده و به جای آن حفره و بریدگی کپسول شکل قرار خواهد گرفت. در این بریدگی کپسولی شکل دوربین سلفی و فیس آیدی قرار می‌گیرد.

انتظار می رود اپل سری آیفون ۱۴ را در دو مدل ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی و آیفون مینی عرضه کند. از دیگر ویژگی های این سری از گوشی های اپل می توان به بهبود دوربین، قابلیت ضبط ویدیویی 8K و لنز فوق عریض اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال