تاثیرات بازی مریم را جدی بگیرید

هشدار رئیس پلیس فتای استان البرز در مورد بازی جدیدی که شبیه به بازی نهنگ آبی، کاربران را به سمت کارهای عجیب و حتی خودکشی سوق می دهد. بازی مریم که توسط فردی در عربستان سعودی طراحی و توسعه داده شده است؛ میان کاربران نوجوان و جوان در حال محبوب شدن است در حالیکه نظارتی […]

هشدار رئیس پلیس فتای استان البرز در مورد بازی جدیدی که شبیه به بازی نهنگ آبی، کاربران را به سمت کارهای عجیب و حتی خودکشی سوق می دهد. بازی مریم که توسط فردی در عربستان سعودی طراحی و توسعه داده شده است؛ میان کاربران نوجوان و جوان در حال محبوب شدن است در حالیکه نظارتی بر روی آن نبوده و افراد در این سن و سال را به راحتی تحت تاثیر قرار می دهد.

اقبالی در ادامه نسبت به در دسترس بودن راحت اپلیکیشن های مربوط به این بازی در فروشگاه های اینترنتی گوگل پلی و اپ استور ابراز نگرانی کرده و از این بابت حتی بازی مریم را از بازی نهنگ آبی که اپلیکیشن و برنامه خاصی نداشت؛ خطرناک تر دانست. در بازی نهنگ آبی فرد در جریان داستان خاصی قرار نمی گرفت و تنها از طریق پیام هایی که دریافت می کرد، در جریان بازی اقداماتی انجام می داد که برای کاربر خطرناک بود اما بازی مریم با داستانی که دارد؛ مخاطب را به طور کامل تحت تاثیر قرار داده و نسبت به خط سیر داستان درگیر می کند. موضوع بازی اینچنین است که دختر 9 ساله ی جنگ زده ای که از شهر و خانه خود دور افتاده است را باید به خانه اش برسانیم اما در طول مسیر اتفاقات بسیاری را کاربران همراه با این دختر بچه تجربه می کنند که خوشایند نیست.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، رئیس پلیس فتا استان البرز همچنین از اطلاعات بسیاری سخن گفت که این بازی در ابتدا از کاربران می گیرد و اگر آن اطلاعات وارد نشوند، کاربر اجازه بازی نخواهد داشت. این اطلاعات شامل آدرس، نام، تلفن همراه و اجازه دسترسی به صفحات مجازی کاربر می باشد. این اطلاعات موجب می شود تا مثلا ساعت 3 صبح از طرف این اپلیکیشن به صورت ضبط شده و رباتی با کاربر تماس گرفته شود و صدایی مدام تکرار کند که «ما با تو هنوز کار داریم» و این ها موجب می شود تا کاربر فکر کند که با جن ها در ارتباط است و کارهای عجیبی انجام دهد و یا حتی دست به خودکشی بزند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال