تامرون از لنز 200-18 میلی‌متری بسیار سبک خود پرده برداری کرد

کمپانی تامرون به تازگی از لنز جدید خود رونمایی کرد. این لنز جدید دارای فاصله کانونی 200-18 میلی متری بوده و در کنار آن، این کمپانی ژاپنی مدعیست که لنز جدیدش، سبک‌ترین لنز دارای لرزشگیر 200-18 میلی متری APS-C  دنیا می‌باشد. این لنز جدید، در مقیاس سنسور‌های فول فریم، فاصله کانونی برابر 310-28 میلی متری را ارائه […]

کمپانی تامرون به تازگی از لنز جدید خود رونمایی کرد. این لنز جدید دارای فاصله کانونی 200-18 میلی متری بوده و در کنار آن، این کمپانی ژاپنی مدعیست که لنز جدیدش، سبک‌ترین لنز دارای لرزشگیر 200-18 میلی متری APS-C  دنیا می‌باشد.

این لنز جدید، در مقیاس سنسور‌های فول فریم، فاصله کانونی برابر 310-28 میلی متری را ارائه خواهد داد. همچنین وزن این لنز سبک نیز برابر 400 گرم است. به منظور مقایسه با دیگر لنز‌ها باید گفت که لنز Canon 18-200mm IS دارای وزنی معادل 595 گرم می‌باشد. همچنین لنز Nikon 18-200mm VR نیز دارای وزنی برابر 560 گرم بوده و با مقایسه لنز تولید شده توسط تامرون با دو لنز قبلی، براحتی می‌توان به وزن بسیار کم لنز مزبور پی برد.

لنز جدید کمپانی تامرون، در واقع ادامه دهنده سری قبلی لنز 200-18 میلی متری f/3.5-6.3 این شرکت است. لنز قبلی که قیمتی برابر 200 دلار داشت، از سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر بهره نمی‌برد. گرچه به ادعای این کمپانی ژاپنی، لنز قبلی جزو پُرفروش‌ترین لنز‌های 10 سال اخیر این شرکت به حساب می‌آید.

tamronlensاز جهت در اختیار داشتن فاصله‌های کانونی گسترده، این محصول جزو لنزهای همه کاره به حساب می‌آید و این به آن معناست که می‌توانید از لنز مزبور در هنگام سفر، عکاسی حیات وحش، عکاسی از منظره و یا عکاسی خانوادگی خود استفاده کنید. این لنز همه کاره دارای قابلیت حداقل فاصله فوکوس نیم متری بوده و سیستم فوکوس خودکار آن بسیار سریع و بیصدا است. همچنین آرایش عدسی‌های موجود در آن را، 16 المنت در 14 گروه تشکیل داده‌اند. علاوه بر آن، دیافراگم مدور آن دارای 7 تیغه بوده و در کنار آن، دارای ویژگی قفل بزرگنمایی نیز می‌باشد. همچنین بدنه این لنز نیز نسبتا مستحکم و مهر و موم بوده و در برابر رطوبت، کاملا مقاوم است.

moreviesنسخه‌های مانت دوربین‌های DSLR شرکت‌های نیکون و کنون این لنز از بیستم ماه آگوست سال 2015 و با قیمت 250 دلار قابل سفارش خواهند بود. همچنین نسخه‌‌ای، بدون لرزشگیر و با مانت دوربین‌های سونی این لنز نیز در راه است و خبرهایی از آن شنیده می‌شود.

با این تفاسیر به نظر شما، آیا این لنز نیز می‌تواند با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود، همانند سری قبلیش، فروش خوبی را تجربه کند؟!

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال