معرفی کوله پشتی ضد سرقت هوشمند در نمایشگاه CES 2022

تارگوس محصولات جدید خود را برای حضور در نمایشگاه CES 2022 عرضه کرده است این محصول شامل یک کوله پشتی با فناوری Find My است. محصول دیگر یک هاب 4 گانه هیبریدی/یونیورسال USB-C مجهز به سنسور اثر انگشت است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت فناوری تارگوس کوله پشتی جدید خود با […]

تارگوس محصولات جدید خود را برای حضور در نمایشگاه CES 2022 عرضه کرده است این محصول شامل یک کوله پشتی با فناوری Find My است. محصول دیگر یک هاب 4 گانه هیبریدی/یونیورسال USB-C مجهز به سنسور اثر انگشت است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت فناوری تارگوس کوله پشتی جدید خود با نام Cypress Hero را در نمایشگاه CES 2022 معرفی کرد. این کوله پشتی برای مسافران و علاقه مندان طراحی شده به طوری که با استفاده از ویژگی Find My می توان به راحتی آن را ردیابی کنند. به گفته شرکت سازنده در ساخت این کوله پشتی از ۲۶ بطری آب پلاستیکی بازیافتی استفاده شده و فناوری فایند مای تعبیه شده در آن نیز به اپل تعلق دارد. همچنین با استفاده از این کوله پشتی می‌توان آیفون کاربران گمشده را نیز پیدا کرد.

یک باتری قابل تعویض شارژی نیز روی این کوله تعبیه شده که از طریق پورت USB شارژ می شود. همچنین به صورت یکپارچه روی کوله پشتی قرار داده شده به طوری که به سختی می‌توان آن را جداسازی کرد.

یک عدد هاب ۴ گانه با نام Dock720 نیز توسط شرکت تارگوس و با همکاری سینپتیکس (Synaptics) طراحی شده که قدرت شارژ آن ۱۰۰ وات است و از حسگر اثر انگشت نیز بهره مند است. روی این هاب پورت های بسیار زیادی از جمله USB-A، یک پورت شارژ سریع USB-A، جک 3.5 میلی‌متری و HDMI قرار داده شده که می‌تواند از یک نمایشگر8K  یا 4K پشتیبانیکند. این هاب به صورت آنلاین از ماه جاری در وبسایت تارگوس قابل تهیه است.
منبع خبر

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال