کاهش تعرفه مکالمات و دسترسی به اینترنت پرسرعت برای زائران اربعین

تمهیداتی مخصوص ایام اربعین صورت گرفته است که یکی از آن ها کاهش تعرفه مکالمات با تلفن همراه می باشد. همچنین استقرار مراکزی جهت ارائه اینترنت پرسرعت در طول مسیر پیاده روی زائران نیز از دیگر تمهیدات صورت گرفته جهت رفاه حال زائران می باشد. به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، هزینه‌ی تعرفه‌ی مکالمات […]

تمهیداتی مخصوص ایام اربعین صورت گرفته است که یکی از آن ها کاهش تعرفه مکالمات با تلفن همراه می باشد. همچنین استقرار مراکزی جهت ارائه اینترنت پرسرعت در طول مسیر پیاده روی زائران نیز از دیگر تمهیدات صورت گرفته جهت رفاه حال زائران می باشد.

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، هزینه‌ی تعرفه‌ی مکالمات حدود ۶۰۰ تومان در هر دقیقه کاهش پیدا کرده است. این اقدام سال گذشته نیز انجام شده بود که به جای تعرفه مکالماتی ۳۰۰۰ تومانی در هر دقیقه، زائران ۹۰۰ تومان می پرداختند که این یک سوم شدن هزینه مکالمه بسیار به رفاه حال زائران در طول ایام پیاده روی اربعین کمک کرده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، محمدجواد آذری جهرمی همچنین از مذاکره با طرف عراقی صحبت به میان آورده و ابراز امیدواری کرد که این کاهش تعرفه مکالمات از چند روز آینده اعمال شده و میزان آن بیش تر از نرخ اعلام شده نیز باشد. او در ادامه از مراکزی جهت بهبود و توسعه اینترنت خبر داده و مطرح کرد که در صورت همکاری طرف عراقی، تعداد این مراکز می توانند افزایش نیز پیدا کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال