گوشی TCL 950 رسماً معرفی شد؛ نمایشگر امولد 5.5 اینچی در کنار چیپست اسنپ‌دراگون 820

شرکت TCL از پرچم‎دار جدید خود به اسم TCL 950 رونمایی کرد. اخیرا این گوشی تحت نام دیگری، گوش DTEK60 بلک‎بری، موضوع درز اطلاعات به بیرون بوده ولی گوشی بلک‎بری هنوز معرفی رسمی نشده است. این شرکت هم‎چنین برادر کوچکتر TCL 950 یعنی TCL 580 را معرفی کرد. (شرکت TCL بیشتر در بین غربی‎ها با […]

شرکت TCL از پرچم‎دار جدید خود به اسم TCL 950 رونمایی کرد. اخیرا این گوشی تحت نام دیگری، گوش DTEK60 بلک‎بری، موضوع درز اطلاعات به بیرون بوده ولی گوشی بلک‎بری هنوز معرفی رسمی نشده است. این شرکت هم‎چنین برادر کوچکتر TCL 950 یعنی TCL 580 را معرفی کرد. (شرکت TCL بیشتر در بین غربی‎ها با برند آلکاتل شناخته می‎شود)

گوشی TCL 950

مشخصات فنی این گوشی از همه نظر عالی است. این گوشی بسیار باریک (7 میلی‎متر) است ولی باتری تحت تاثیر این قضیه قرار نگرفته است (گنجایش 3000 میلی‎آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0). بدنه‎ی آلومینیومی این گوشی دارای یک محافظ 2.5 بعدی است.

نمایشگر گوشی TCL 950 دارای ابعاد 5.5 اینچ و میزان روشنایی 500 نیت و از نوع آمولدی است. دقت آن فول اچ‎دی است که به عمر باتری و عملکرد آن کمک می‎کند، البته وجود چیپست اسنپ‎دراگون 820 نیز بی‎تاثیر نیست. به همراه این مشخصات 4 گیگابایت رم و حافظه‎داخلی 64 گیگابایتی نیز لیست شده است و البته باید به پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی نیز اشاره داشت.

دوربین (که در بالای حسگر اثرانگشت در پشت گوشی قرار گرفته است) یک سنسور 21 مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی (IMX230) با نسبت کانونی f/2.2 است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با همان نسبت کانونی است. بدون شک در جلو نیز اسپیکرهای استریو دیده می‎شود.

یک قابلیت جالب در گوشی TCL 950 وجود یک کلید چند عملکردی است (کلید دایره‎ای شکلی که همانند با دکمه‎ی پاور گوشی‎های اکسپریا است) که می‎توان آن را برای باز کردن اپلیکیشن‎ها با یک یا دو فشار تنظیم کرد.

این گوشی به رنگ‎های نقره‎ای و طلایی وارد بازار می‎شود ولی زمان آن مشخص نیست.

از طرف دیگر TCL 580 گوشی جمع‎ و جورتری است. ضخامت آن 7.05 میلی‎متر و وزنی برابر با 135 گرم دارد.

گوشی TCL 580

این گوشی از یک نمایشگر آمولد 5 اینچی (با دقت تنها اچ‎دی) و چیپست MT6750 مدیاتک به همراه 3 گیگابایت رم و حافظه‎داخلی 32 گیگابایتی استفاده می‎کند.

TCL 580 دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی (با نسبت کانونی f/2.0) و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی (با نسبت کانونی f/2.2) است و هر دو دوربین مجهز به فلاش ال‎ای‎دی هستند. داخل این گوشی یک باتری با گنجایش 2460 میلی‎آمپر ساعت قرار دارد تا کاربر برای حداقل یک روز استفاده مشکلی نداشته باشد.

فروش مدل دوم از 20 مهرماه در چین شروع خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال