TCL از گوشی تاشو جدید خود با قابلیت تا شدن به داخل و بیرون رونمایی کرد

گوشی تاشو جدید تی سی ال که در کنگره جهانی موبایل رونمایی شد شامل نمایشگری با قابلیت تا شدن به داخل و بیرون است. گوشی جدید تی سی ال به دلیل امکان تا شدن نمایشگر آن به داخل و بیرون میتواند عملکردهای مختلفی را به کاربر ارائه کند. این گوشی مفهومی تنها به صورت نمونه […]

گوشی تاشو جدید تی سی ال که در کنگره جهانی موبایل رونمایی شد شامل نمایشگری با قابلیت تا شدن به داخل و بیرون است.

گوشی جدید تی سی ال به دلیل امکان تا شدن نمایشگر آن به داخل و بیرون میتواند عملکردهای مختلفی را به کاربر ارائه کند. این گوشی مفهومی تنها به صورت نمونه اولیه در این کنگره به نمایش در آمد. گوشی تاشو جدید تی سی ال بخشی از دستگاه های ساخته شده جدید این شرکت محسوب می‌شود که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گیزمو چاینا، گوشی تاشو جدید تی سی ال با نام اولترا فلکس مجهز به یک لولای ۳۶۰ درجه است که به صفحه نمایش آن امکان می‌دهد در دو جهت رو به بیرون و داخل تا شود. این طرح مفهومی و مکانیزم تاشو میزان فشار لولا را مشخص نکرده است. به همین دلیل بدون آزمایش میزان فشار ممکن است مستعد شکستن باشد.

 با توجه به معرفی این گوشی به عنوان یک گوشی مفهومی ممکن است در آینده تی سی ال برای تبدیل آن به محصول تجاری با مشکلاتی همراه باشد. افرادی که از نزدیک این گوشی مفهومی را مشاهده کردند اعلام کردند هنگام تا شدن صداهایی از لولا ایجاد شده بود. تی سی ال در این نمایشگر تاشو دو طرفه از ترکیب گلکسی فولد ۳ و میت ایکس هواوی و مزایای آن استفاده کرده است اگر چه انتظار می رود این گوشی در آینده به صورت تجاری وارد بازار شود اما درک تا شدن آن به بیرون کمی سخت خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال