تبلت TCL Tab 10S 5G؛ ارزانترین تبلت 5G بازار با اندروید ۱۲

TCL پس از حضور در کنگره جهانی موبایل از ارزان قیمت ترین تبلت 5G موجود در بازار رونمایی کرد. در حال حاضر تعداد تبلت های با فناوری 5G که به اندروید ۱۲ نیز مجهز باشند در بازار بسیار محدود است. به همین دلیل شرکت TCL یک تبلت مقرون به صرفه 5G را معرفی کرده است. […]

TCL پس از حضور در کنگره جهانی موبایل از ارزان قیمت ترین تبلت 5G موجود در بازار رونمایی کرد. در حال حاضر تعداد تبلت های با فناوری 5G که به اندروید ۱۲ نیز مجهز باشند در بازار بسیار محدود است. به همین دلیل شرکت TCL یک تبلت مقرون به صرفه 5G را معرفی کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Android Authority، تبلت جدید TCL به نام Tab 10S 5G مجهز به نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با وضوح فول اچ دی است. تراشه ۸ هسته‌ای مدیاتک با فرکانس کاری دو گیگاهرتز به همراه ۴ گیگابایت رم در این تبلت استفاده شده است. یک باتری 8۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که قادر به شارژدهی چندروزه می باشد یکی از ویژگی های خوب این محصول به حساب می آید.

در مدل پایه این تبلت حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت استفاده شده و احتمالا می توان با کمک حافظه میکرو اس دی آن را به ۲۵۶ گیگابایت ارتقا داد. در پنل پشتی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار دارد و دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسل است. قرار است TCL این تبلت را در سه ماهه دوم سال جاری با قیمت ۳۹۳ یورو به بازار عرضه کند. با توجه به قیمت در نظر گرفته شده برای این تبلت و مشخصات معرفی شده آن می توان گفت مقرون به صرفه ترین تبلت 5G بازار خواهد بود که بعد از لنوو تب P11 با قیمت ۴۹۹ یورو عرضه می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال