ربات های معلم در امارات با هوش مصنوعی ChatGPT در کلاس درس حاضر می‌شوند

به نظر می رسد نگرانی بسیاری از مردم در رابطه با هوش مصنوعی چندان بیجا نبوده است. زیرا وزارت آموزش و پرورش امارات متحده قصد دارد ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی را به عنوان جایگزین معلم به کلاس های درس بفرستد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احمد الفلاسی، وزیر آموزش امارات […]

به نظر می رسد نگرانی بسیاری از مردم در رابطه با هوش مصنوعی چندان بیجا نبوده است. زیرا وزارت آموزش و پرورش امارات متحده قصد دارد ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی را به عنوان جایگزین معلم به کلاس های درس بفرستد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احمد الفلاسی، وزیر آموزش امارات در اجلاس آموزش در دبی اعلام کرد این وزارتخانه ضمن حرکت به سمت فناوری های نوین تلاش دارد تا از مربیان مبتنی بر فناوری GPT استفاده کند. وی قصد دارد با این روش نظام آموزشی امارات را بهبود بخشد. اگرچه الفلاسی تاکید دارد که .جود معلمان همچنان ادامه داشته و آنها بخشی جدایی ناپذیر از حوزه آموزش هستند.

وزیر آموزش امارات می گوید: با توجه به پیشرفت علم و فناوری های گوناگون در جهان تدریس سنتی نیز تغییر یافته و ابزارهای آموزشی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی باعث تحول این حوزه شده اند‌. وی می گوید استفاده از این فناوری ها افزایش کیفیت آموزشی بوده و قرار نیست معلمان کنار گذاشته شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال