حافظه‌های رم حرفه‌ای Dark Pro DDR4، محصولات جدید Team Group

در کنار اخبار داغی که از نمایشگاه CES 2016 در حال انتشار است، شرکت‌هایی هم هستند که در این نمایشگاه حضور نداشته و بی توجه به این مسائل، از محصولات جدید خود در فضای مجازی رونمایی می‌کنند. Team Group یکی از همین شرکت‌هاست که حالا نسل جدیدی از رم‌های مخصوص بازی خود را معرفی کرده است. […]

در کنار اخبار داغی که از نمایشگاه CES 2016 در حال انتشار است، شرکت‌هایی هم هستند که در این نمایشگاه حضور نداشته و بی توجه به این مسائل، از محصولات جدید خود در فضای مجازی رونمایی می‌کنند. Team Group یکی از همین شرکت‌هاست که حالا نسل جدیدی از رم‌های مخصوص بازی خود را معرفی کرده است.

با عرضه شدن پردازنده‌های سری Skylake اینتل و داغ شدن بازار مربوط به مادربوردهای مبتنی بر چیپست Z170، نیاز به حافظه‌های رم حرفه‌ای نیز بیش از پیش احساس می‌گردد. به همین جهت شرکت Team Group از سری جدید حافظه‌های رم Dark Pro برای گیمرها و افراد حرفه‌ای رونمایی نموده که می‌تواند حتی اورکلاکرها را مجذوب خود کند.

18b

هیت‌سینک آلومینیومی این به کار رفته در این حافظه‌ها به خوبی می‌توانند گرما را به سوی لوله‌های تنگستنی انتقال‌دهنده گرما هدایت کرده و به بیرون دفع شوند. همچنین استفاده از مواد بسیار با کیفیت در ساخت این محصولات جدید، سبب شده تا این رم‌ها توجه افزاد زیادی را به خود جلب نمایند چرا که علاوه بر قدرت و عملکرد فوق‌العاده خوب، پایداری بسیار بالا نیز چاشنی شده است.

18c

رم‌های سری Dark Pro شرکت Team Group در کیت‌های 2x4GB و 2x8GB و با فرکانس‌های 3000، 3200 و 3333 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. قابلیت اورکلاک بسیار بالای این رم‌ها نیز می‌تواند این رم‌ها را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گیمرها و اورکلاکرها تبدیل نماید.

زمان عرضه و قیمت نهایی این رم‌ها هنوز مشخص نشده اما انتظار می‌رود که در نیمه‌ی اول سال جاری، شاهد ورود این محصولات به بازار باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال