دوچرخه سواری مردم پس از اجرای برنامه Uber Jump

یک سال از روزی که تولید دوچرخه های برقی متوقف شد میگذرد البته در این زمان دوچرخه های غیر برقی در اطراف خیابان های سان فرانسیسکو به چشم میخورد.در ضمن یک سال است که شما میتوانید از طریق برنامه Uber به عنوان یک برنامه آزمایش و اشتراک گذاری دوچرخه های الکترونیکی برای سوار کاری دوچرخه […]

یک سال از روزی که تولید دوچرخه های برقی متوقف شد میگذرد البته در این زمان دوچرخه های غیر برقی در اطراف خیابان های سان فرانسیسکو به چشم میخورد.در ضمن یک سال است که شما میتوانید از طریق برنامه Uber به عنوان یک برنامه آزمایش و اشتراک گذاری دوچرخه های الکترونیکی برای سوار کاری دوچرخه اجاره کنید.

در حدود 12 ماه برنامه Uber Jump توانست به شهرت رسیده و تعداد زیادی دوچرخه به فروش برساند. این برنامه شروع به فروش اسکوتر در شهرستانها کرده و قول داد که به زودی تبدیل به “آمازون حمل و نقل” می گردد.

در یک روز جمعه بر اساس تحقیقات انجام شده اعلام گردید که 63،000 سوارکار در SF بیش از 625،000 سفر و حدود 1.6 میلیون مایل مسافت را طی نموده اند.سان فرانسیسکو در اکتبر 2018 تا زمان افزایش حجم ناوگان تعداد دوچرخه ها را به 250 عدد محدود کرد البته قابل ذکر است که دوچرخه نیازی به اسکله ندارد.

Photo011397112802technews.jpg

تعداد سواری ها در جهان زیاد است اما آنچه خارج از حقیقت اعداد هستند بدست آوردن رکورد توسط Uber Jump در ماه آوریل بود.یکپارچگی کامل با برنامه سوارکاری، مردم را از لحاظ رو به زوال دور کرده و سفرهای Uber 10 درصد کاهش یافت.

در ماه جولای، Uber به بررسی نحوه دوچرخه سواری در سفرهای با اتوبوس پرداخت. در طی روز استفاده از برنامه های Uber به یک گزینه محبوب تر تبدیل شد، در حالی که دیگران تصمیم گرفتند در شب از اتوبوس استفاده کنند.

دوچرخه ها و اسکوترهای الکترونیکی Uber بعد از راه اندازی در سان فرانسیسکو و واشنگتن در شهرهای دیگری مثل ساکرامنتو، آستین، دنور، آتلانتا و سن دیگو گسترش یافت.در ماه ژانویه ، Uber Jump نسل بعدی دوچرخه را با باتری ، قفل و کابل کشویی و صفحه نمایش لمسی تولید نمود.

همه این داده ها نشان می دهد که چگونه دوچرخه های الکترونیکی، اسکوتر ها حتی حمل و نقل عمومی می توانند کار هم باشند تا مردم با آسودگی خاطر سفر کنند. تقاضا برای دوچرخه های Jump در سان فرانسیسکو قابل توجه است ، در این شهر به طور میانگین هر دوچرخه در روز 7 بار مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه استفاده از دوچرخه در شهرهای بزرگ و کوچک سرار جهان افزایش یافته است ، برای دیدن خبرهای دیگر به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال