مشخصات فنی و مهم شیائومی ۱۴ اولترا پیش از رونمایی فاش شد

در حالی که معرفی شیائومی ۱۴ اولترا به زودی انجام می‌شود در گزارشی تازه برخی از مشخصات اصلی این گوشی فاش شده است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی تاریخ ۶ اسفند را برای معرفی گوشی‌های سری ۱۴ برای بازار جهانی اعلام کرده است. این گوشی‌ها پیش از این در چین معرفی […]

در حالی که معرفی شیائومی ۱۴ اولترا به زودی انجام می‌شود در گزارشی تازه برخی از مشخصات اصلی این گوشی فاش شده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی تاریخ ۶ اسفند را برای معرفی گوشی‌های سری ۱۴ برای بازار جهانی اعلام کرده است. این گوشی‌ها پیش از این در چین معرفی شده و اکنون کاربران منتظر از راه رسیدن مدل اولترای آن هستند. در حالی که هنوز زمان رسمی معرفی این گوشی نرسیده است در گزارشی برخی از مشخصات فنی شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد.

یک منبع آگاه به نام یوگش برار در شبکه اجتماعی ایکس برخی از مشخصات فنی شیائومی ۱۴ اولترا را لو داد. به گفته این منبع این گوشی دارای نمایشگره ۶.۷۳ اینچی از نوع ایمولد است که نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز خواهد بود. همچنین در این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده شده است.

دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی در شیائومی ۱۴ اولترا عرضه می‌شود. علاوه بر آن یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در جلوی نمایشگر قرار دارد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از نوع ۱ اینچی به همراه دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین یک دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به زوم اپتیکال ۳.۲ برابری و دوربین تله فوتوی دیگر با زوم اپتیکال ۵ برابری نیز در ماژول این گوشی قرار دارند.

شیائومی ۱۴ اولترا دارای یک باتری ۵۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع سیمی ۹۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. شیائومی این گوشی را با سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ به بازار عرضه می‌کند. همچنین گواهی IP68 در این گوشی باعث شده است تا در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم باشد.

هنوز به طور رسمی اطلاعاتی در مورد این گوشی توسط شیائومی عرضه نشده است. اما برخی از کاربران اعلام کردند همان تاریخ ۶ اسفند ماه همزمان با رونمایی جهانی از سری شیائومی ۱۴ این پرچمدار نیز معرفی خواهد شد. احتمالاً پیش از رونمایی گزارش‌های بیشتری در مورد این گوشی منتشر می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال