فناوری محققان ایرانی برای ساخت دستگاه ترمیم ریشه دندان

محققان ایرانی توانستند با استفاده از فناوری های جدید نمونه ای از یک دستگاه اندوموتور تولید کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک واحد فناوری در ایران دستگاه آندوموتور برای تخلیه ریشه دندان ساخته است. به گفته مدیر عامل این شرکت دستگاه مورد نظر یک ابزار پیشرفته در ترمیم ریشه دندان محسوب […]

محققان ایرانی توانستند با استفاده از فناوری های جدید نمونه ای از یک دستگاه اندوموتور تولید کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک واحد فناوری در ایران دستگاه آندوموتور برای تخلیه ریشه دندان ساخته است. به گفته مدیر عامل این شرکت دستگاه مورد نظر یک ابزار پیشرفته در ترمیم ریشه دندان محسوب می شود که وظیفه آماده سازی کانال ریشه دندان را بر عهده دارد. پیش از این روش هایی مانند فایل های دستی یا دستگاه های غیر اتوماتیک برای آماده سازی استفاده می شود که به همراه شکستگی فایل داخل دندان همراه بود. اما دستگاه ساخته شده میتواند بدون هیچ نقصی این تخلیه را انجام دهد.

 علاوه بر آن دستگاه مورد نظر می تواند توسط کلیه متخصصین درمان ریشه و دندانپزشکان مورد استفاده قرار بگیرد. تاکنون نمونه داخلی از این دستگاه ساخته نشده و از نظر برابری کاملا مشابه دستگاه خارجی است. حمایت صندوق پژوهش و فناوری حوزه سلامت تکمیل این محصول را سرعت بخشیده است. مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری نیز گفته است محصول این شرکت رقیب داخلی نداشته و می تواند پاکسازی کانال ریشه دندان را در کمترین زمان و با کمترین درد انجام دهد. از دیگر مزایای مهم این دستگاه کیفیت بالا و سرعت در انجام درمان و کاربری ساده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال