امکان عرضه Tekken 7 برای PC با شرکت در نظرسنجی Bandai Namco

عنوان بزرگ و مبارزه‌ای Tekken یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای می‌باشد که هنوز هم پس از درخواست‌های فراوان کاربران، راهی پلتفرم و دنیای PC نشده است. و این در حالیست که رقبای اصلی این بازی یعنی Street Fighter و Mortal Kombat چند سالیست که برای پلتفرم PC عرضه می‌شوند. اگرچه شایعاتی که […]

عنوان بزرگ و مبارزه‌ای Tekken یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای می‌باشد که هنوز هم پس از درخواست‌های فراوان کاربران، راهی پلتفرم و دنیای PC نشده است. و این در حالیست که رقبای اصلی این بازی یعنی Street Fighter و Mortal Kombat چند سالیست که برای پلتفرم PC عرضه می‌شوند.

اگرچه شایعاتی که در گذشته منتشر شده بودند از احتمال عرضه‌ی این بازی برای پلتفرم PC خبر داشتند، اما حالا سازنده‌ی این بازی یعنی Bandai Namco در یک نظرسنجی جدید، می‌خواهد نظر کاربران در رابطه با عرضه‌ی نسخه‌ی جدید این بازی برای پلتفرم PC را جویا شود. در واقع آنها می‌خواهند بدانند که دارندگان کامپیوترهای شخصی پس از عرضه شدن این بازی، آن را خریداری خواهند کرد یا نه که ما پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما از افرادی هستید که این بازی را نیز نمی‌خواهید خریداری کنید، رای مثبت دهید!

البته باید بگوییم که طرفداران این بازی به اندازه‌ای هست که رای مثبت آنها کافی باشد، اما عرضه شدن این بازی برای پلتفرم PC، می‌تواند آینده‌ی این عنوان را نیز دگرگون سازد. سازندگان با توسعه Tekken 7 برای PC می‌توانند آینده‌ای روشن را پیش روی این بازی ایجاد کنند چرا که رقابت بر سر عرضه‌ی عنوانی بزرگ‌تر، بسیار بیشتر از قبل شده و آنها تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند عناوینی همچون Street Fighter و Mortal Kombat را شکست دهند. باید اشاره داشته باشیم که هم‌اکنون نیز این عنوان وضعیت خوبی در زمینه‌ی کنسول‌ها داشته و فروش بسیار بالایی دارد چرا که دنیای این بازی کمی از دنیای سرعتی و قدرتی رقبای خود متفاوت است. در بازی Tekken، اصول مبارزه بیش از سرعت مورد توجه سازندگان قرار داشته و همین موضوع باعث شده تا این بازی هم طرفداران خاص خود را داشته باشد.

شاید بتوانیم تلاش سازندگان برای عرضه کردن این بازی برای PC را به شکل دیگری نیز تعبیر کنیم و شاید این احتمال وجود دارد که آنها با دیدن فروش بسیار بالا و موفقیتی که کپکام از عرضه‌ی بازی Street Fighter V برای پلتفرم PC داشته، می‌خواهند در این بازار نیز خودی نشان داده و سرمایه‌ی خود را افزایش دهند.

در نهایت باید اشاره داشته باشیم که Tekken 7 قرار است برای کنسول Xbox One نیز عرضه گردد، در حالی که Street Fighter تنها برای PS4 و PC عرضه شد و هرگز نیز قرار نیست برای Xbox One عرضه گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال