تلکام ۹۹ از ۵ تا ۸ اسفند در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد

نمایشگاه بین المللی مخابرات و فناوری اطلاعات ایران (تلکام) از تاریخ پنجم اسفند تا هشتم در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در تاریخ ۳ و ۴ اسفند نمایشگاه بومی سازی زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد و پس از آن تلکام […]

نمایشگاه بین المللی مخابرات و فناوری اطلاعات ایران (تلکام) از تاریخ پنجم اسفند تا هشتم در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در تاریخ ۳ و ۴ اسفند نمایشگاه بومی سازی زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد و پس از آن تلکام ۹۹ با شعار عرضه و تقاضای فناوری برای جهش تولید شروع به کار خواهد کرد. با وجود شیوع ویروس کرونا تمامی رویدادهای مهم ICT در جهان و ایران به صورت آنلاین برگزار شده اما با وجود عدم واکسیناسیون سراسری سندیکای صنعت مخابرات ایران تلاش دارد تا این نمایشگاه را به صورت فیزیکی برگزار کند.

 این سندیکا طی نامه‌ای به وزارتخانه های ارتباطات و فناوری، معدن و تجارت و همچنین صندوق نوآوری و شکوفایی از همگی خواسته تا ضمن شرکت در این نمایشگاه قابلیت‌های بخش فاوا را در بخش های فروش و عرضه به نمایش بگذارند.

پیش از این سرپرست معاونت نمایشگاهی اعلام کرده بود با توجه به موافقت وزارت بهداشت و هماهنگی با ستاد ملی کرونا برپایی نمایشگاه به صورت فیزیکی منع قانونی نخواهد داشت. همچنین شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی اعلام کرده در تلکام ۹۹ کلیه پروتکل های بهداشتی با تایید ستاد ملی کرونا ابلاغ و اعمال خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال