تلگرام از آغاز به کار پلتفرم تبلیغاتی خود خبر داد

پلتفرم تبلیغاتی تلگرام به طور رسمی رونمایی شد و اکنون در مرحله آزمایشی فعالیت دارد. این شبکه اجتماعی که اکنون ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد اعلام کرد پلتفرم تبلیغاتی تلگرام در کانال های بیش از هزار عضو قابل استفاده است و می توان تبلیغاتی با حداکثر ۱۶۰ کاراکتر را به نمایش گذاشت. به گزارش سرویس […]

پلتفرم تبلیغاتی تلگرام به طور رسمی رونمایی شد و اکنون در مرحله آزمایشی فعالیت دارد. این شبکه اجتماعی که اکنون ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد اعلام کرد پلتفرم تبلیغاتی تلگرام در کانال های بیش از هزار عضو قابل استفاده است و می توان تبلیغاتی با حداکثر ۱۶۰ کاراکتر را به نمایش گذاشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیام های تبلیغاتی قابل استفاده در کانال ها تنها با موضوع کانال های عمومی خواهند بود. به همین دلیل داده های کاربران مورد استفاده این شبکه اجتماعی نبوده و کلیه کاربران یک کانال قادر به دیدن تبلیغ های یکسان هستند.

 همچنین تبلیغ دهندگان می توانند با توجه به نوع کانال و موضوع آن زبان متناسب را انتخاب کنند. امکان نمایش تبلیغات در کانال های مختلف به صورت انتخابی وجود دارد. تلگرام توانست با استفاده از از این قابلیت علاوه بر تبلیغات حفظ حریم خصوصی را نیز ارائه کند. همچنین این شرکت اعلام داشت کلیه افرادی که از تبلیغات استفاده کنند شامل ردیابی نخواهند شد و این شرکت آنها را دسته بندی نمی کند. در این تبلیغات لینک های خارجی وجود ندارند و به همین دلیل امکان جاسوسی نیز فراهم نخواهد بود. این پلتفرم تبلیغاتی پس از گذشتن از فاز آزمایشی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال