محبوبیت تلگرام در ایران همچنان ادامه دارد

آمار منتشر شده از بررسی یک و نیم میلیون توئیت فارسی در مورد تلگرام و واتس آپ نشان می دهد هنوز تلگرام از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است. به طوری که در روزهای اخیر ۸۰% توییت ها در مورد تلگرام بوده است و فیلتر و محدودیت استفاده از این پلتفرم باعث کاهش محبوبیت آن […]

آمار منتشر شده از بررسی یک و نیم میلیون توئیت فارسی در مورد تلگرام و واتس آپ نشان می دهد هنوز تلگرام از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است. به طوری که در روزهای اخیر ۸۰% توییت ها در مورد تلگرام بوده است و فیلتر و محدودیت استفاده از این پلتفرم باعث کاهش محبوبیت آن در بین کاربران ایرانی نشده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در دو سال اخیر حدود یک و نیم میلیون محتوا در مورد تلگرام و واتساپ توسط ۳۹۰ هزار کاربر فارسی زبان توییتر منتشر شده است که در آن حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار محتوا مربوط به تلگرام بوده است. از نگاهی دیگر در مجموع بیش از ۱۱ میلیون لایک از این توییت ها دریافت شده که در این بین تعداد لایک های مربوط به محتوای تلگرام حدود سه برابر بیشتر از محتواهای توییت های مربوط به واتساپ بوده است.

 بررسی لایف وب که این گزارش را آماده کرده است نشان می دهد کاربران حدود ۷ درصد از واتساپ رضایت داشتند در حالی رضایت کاربران از تلگرام حدود ۹۳ درصد بوده است. محتواهایی که در این توییت ها منتشر شده بیشتر به معایب واتساپ و مقایسه آنها در بروز رسانی ها و امنیت این دو پیام رسان و یا موضوعاتی مانند پاک کردن پیام ها در تلگرام و واتساپ و مواردی نظیر آن بوده که کاربران مقایسه هایی را در این مورد انجام دادند.

به نظر می‌رسد با وجود فیلتر تلگرام محبوبیت آن هنوز کاهشی نداشته است و شاید با فیلتر یک پلتفرم توسط مسئولان استفاده از آن تا حدودی کاهش یابد اما هرگز نتوانسته از رشد محبوبیت آن در بین کاربران بکاهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال