نسخه‌های قدیمی اندروید با تلگرام خداحافظی کردند

بعد از این که واتس‌اپ پشتیبانی خود ار از سیستم‌عامل‌های قدیمی به طور کامل قطع کرد حالا نوبت به تلگرام رسیده تا پشتیبانی خود را از نسخه‌های اندروید 2.2 و 3 به طور کامل قطع کند. بنابراین حداقل نسخه‌ی اندروید برای اجرای پیام‌رسان تلگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی، اندروید 4 خواهد بود. علت اصلی تصمیم […]

بعد از این که واتس‌اپ پشتیبانی خود ار از سیستم‌عامل‌های قدیمی به طور کامل قطع کرد حالا نوبت به تلگرام رسیده تا پشتیبانی خود را از نسخه‌های اندروید 2.2 و 3 به طور کامل قطع کند. بنابراین حداقل نسخه‌ی اندروید برای اجرای پیام‌رسان تلگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی، اندروید 4 خواهد بود.

علت اصلی تصمیم سازندگان تلگرام برای عدم پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی اندروید را می‌توان اضافه کردن ویژگی‌های جدید بدون ایجاد محدودیت توسط این نسخه‌ها دانست. درهرصورت، کاربران اندروید نسخه‌ی 2.2 و 3 می‌توانند از نسخه‌ی دسکتاپ یا وب تلگرام بر روی سیستم خود استفاده کنند.

حدود 1.4 درصد از کاربران اندروید همچنان از دو نسخه‌ی 2.2 و 3 استفاده می‌کنند؛ این بدان معناست که بیش از 19.6 میلیون نفر همچنان از این نسخه‌ از پلتفرم محبوب اندروید استفاده می‌کنند و چنین تعدادی برای پلتفرمی که حدودا 5 سال پیش منتشر شده کمی نگران‌کننده به نظر می‌رسد. باید دید گوگل در نهایت چگونه و چه زمانی کاربران قدیمی اندروید را به سمت نسخه‌های جدید این سیستم‌عامل ترغیب می‌کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال