تلگرام با اتصال به ایمیل کاربران امنیت حساب کاربری را افزایش می دهد

تلگرام قصد دارد با اتصال به ایمیل کاربران امنیت حساب کاربری افراد را افزایش دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر دنیای فناوری مدعی شد تلگرام روی اتصال حساب کاربری به ایمیل کار می کند تا بتواند امنیت آن را افزایش دهد. بدین ترتیب علاوه بر احراز هویت دو مرحله ای […]

تلگرام قصد دارد با اتصال به ایمیل کاربران امنیت حساب کاربری افراد را افزایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر دنیای فناوری مدعی شد تلگرام روی اتصال حساب کاربری به ایمیل کار می کند تا بتواند امنیت آن را افزایش دهد. بدین ترتیب علاوه بر احراز هویت دو مرحله ای امنیت حساب ها بالاتر خواهد رفت.

طبق گزارش منتشر شده توسط XDA developers تلگرام برای افزایش امنیت کاربران روی روش جدیدی کار میکند. با اعمال تغییرات جدید کاربران می توانند ایمیل خود را به حساب کاربری متصل کنند. با کمک این تغییرات کاربر برای هر بار ورود به حساب کاربری خود با هر دستگاهی نیاز به کد تایید ارسال شده به ایمیل خود دارد. البته این اخبار هنوز بصورت غیر رسمی است و هیچ گونه تائیدی از سوی تلگرام انجام نشده است و این افشاگر این اطلاعات را از یک اسکرین شات بدست آورده است.

در یکی از این اسکرین شات ها مشخص است که قابلیت مورد نظر احتمالا در منوی Privacy and Security قرار خواهد داشت. در این گزینه نیز پس از ضربه زدن شاهد عبارت با هر بار لاگین شدن با دستگاهی جدید و ورود به حساب کاربری از آدرس ایمیل شما استفاده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال