تلگرام زبان ارسال پیام‌های امنیتی کاربران ایرانی را فارسی کرد

دولت در سال‌های اخیر سعی کرده دسترسی مردم ایران را به شبکه‌های اجتماعی تسهیل کند. با اینکه مخالفت‌هایی از سوی مراجع مختلف صورت گرفته اما به جز شبکه اجتماعی وی‌چت سایر شبکه‌های اجتماعی در ایران به فعالیت خود ادامه داده‌اند. محمود واعظی، وزیر ارتباطات در این خصوص تاکید کرده بود که دولت مخالف آن است […]

دولت در سال‌های اخیر سعی کرده دسترسی مردم ایران را به شبکه‌های اجتماعی تسهیل کند. با اینکه مخالفت‌هایی از سوی مراجع مختلف صورت گرفته اما به جز شبکه اجتماعی وی‌چت سایر شبکه‌های اجتماعی در ایران به فعالیت خود ادامه داده‌اند.

محمود واعظی، وزیر ارتباطات در این خصوص تاکید کرده بود که دولت مخالف آن است که دسترسی مردم به این نوع نرم‌افزارها به دلیل موضوعات اقتصادی قطع شود. اگر شبکه‌ای بخواهد فعالیت‌های خود در ایران را دنبال کند لازم است دقت نظر و همکاری‌های لازم را در رعایت موضوعات اخلاقی و ارزش‌های اسلامی داشته باشد.

در راستای همین تصمیم، دولت ایران با مدیران تلگرام مذاکراتی داشتند که طبق این مذاکرات قرار شد تلگرام با دولت همکاری کند. باتوجه به اینکه بحث امنیت در فضای مجازی بسیار اهمیت پیدا کرده است، شبکه پیام‌رسان تلگرام اقدامی جدید صورت داده و پیام‌های امنیتی خود را علاوه بر متن انگلیسی با ترجمه فارسی برای کاربران ارسال می‌کند.

اگر شما قصد داشته باشید تلگرام خود را بر روی لپ‌تاب، تبلت، رایانه یا دستگاه دیگری نصب کنید در ابتدا برای شما یک کد امنیتی ارسال می‌شود که این کد در گذشته با توضیحاتی به زبان انگلیسی ارسال می‌شد، اما به تازگی ترجمه فارسی این پیام هم ارسال می‌شود.

پس از نصب تلگرام بر روی دستگاه جدید نیز پیام‌ امنیتی دیگری برای کاربر ارسال می‌شود که اکنون این پیام هم به زبان فارسی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال