تلگرام از کوچ ۷۰ میلیون کاربر به این پلتفرم در زمان قطعی سرویس‌های فیسبوک خبر داد

تلگرام میگوید در زمان قطعی سرویس‌های فیسبوک مانند واتساپ و اینستاگرام حدود ۷۰ میلیون کاربر به تلگرام کوچ کردند. به گفته این شرکت طی ۶ ساعت قطعی فعالیت کاربران در این شبکه اجتماعی به شدت افزایش داشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حدود ۳ میلیارد کاربر حدود ۶ ساعت با قطعی […]

تلگرام میگوید در زمان قطعی سرویس‌های فیسبوک مانند واتساپ و اینستاگرام حدود ۷۰ میلیون کاربر به تلگرام کوچ کردند. به گفته این شرکت طی ۶ ساعت قطعی فعالیت کاربران در این شبکه اجتماعی به شدت افزایش داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حدود ۳ میلیارد کاربر حدود ۶ ساعت با قطعی سرویس های فیسبوک روبرو شدند. به نظر می‌رسد این کاربران در زمان قطعی تلاش کردند تا از طریق تلگرام با دیگر کاربران در ارتباط باشند .اکنون تلگرام مدعی شده در این بازه زمانی ۷۰ میلیون کاربر به این شبکه اجتماعی کوچ کردند. این تعداد کاربر تنها در چند ساعت رکورد بالایی را برای این شبکه اجتماعی بوجود آوردند.

به دنبال قطعی شش ساعته سرویس هاس فیسبوک نه تنها مارک زاکربرگ، بلکه به اقتصاد جهانی نیز ضربه های بزرگی وارد شد. طی این زمان کوتاه سهام شرکت فیسبوک نیز با ۵ درصد کاهش روبرو شد. از طرف دیگر پاول دورف عملکرد تیم فنی خود را در زمان قطعی عالی توصیف کرد و اعلام کرد تلگرام توانست در این بازه بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهد. ناگفته نماند برخی کاربران تلگرام از کندی این پلتفرم در زمان قطعی خبر داده بودند. احتمالا دلیل آن نیز بازگشت بسیاری از کاربران به اکانت خود در تلگرام بوده است که باعث ترافیک بالای این شبکه شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال