آپدیت تلگرام با قابلیت جدید مدیریت دانلود و بهبودهایی در اشتراک گذاری فایل منتشر شد

نسخه جدید آپدیت تلگرام با قابلیت دانلود منیجر داخلی و بهبودهایی در زمینه تجربه کلی کاربران منتشر شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در نسخه جدید تلگرام شاهد قابلیت دانلود منیجر داخلی این اپلیکیشن هستیم. به طوری که کاربران می توانند فایل های با ظرفیت حداکثر ۲ گیگابایت را برای یکدیگر ارسال […]

نسخه جدید آپدیت تلگرام با قابلیت دانلود منیجر داخلی و بهبودهایی در زمینه تجربه کلی کاربران منتشر شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در نسخه جدید تلگرام شاهد قابلیت دانلود منیجر داخلی این اپلیکیشن هستیم. به طوری که کاربران می توانند فایل های با ظرفیت حداکثر ۲ گیگابایت را برای یکدیگر ارسال کنند. با اضافه شدن فضای ابری نامحدود در زمان دانلود فایل ها در قسمت نوار جستجوی اپلیکیشن آیکون جدید مشاهده می شود که امکان ورود به محیط دانلود منیجر را فراهم می کند. در این بخش کلیه دانلود های انجام گرفته و یا در حال انجام قابل مشاهده است.

 در این نسخه جدید با انتخاب گزینه Selected امکان پیش نمایش فایل و یا نحوه نمایش آن در چت را پیش از ارسال میتوان دید. در نسخه ios شاهد باز طراحی منوی پیوست فایل هستیم. همچنین در زمان ارسال فایل با کمک نوار ناوبری جدید امکان ارسال سریعتر عکس ها فایل و موقعیت مکانی وجود دارد. از دیگر بهبود های نسخه جدید می توان به جلوه شفاف در حالت شب و در نسخه اندروید اپلیکیشن اشاره کرد. پیش از این تنها کاربران ios از این قابلیت استفاده می‌کردند. به گفته این شرکت، تلگرام تنها اپلیکیشن اندرویدی مجهز به چنین افکتی محسوب می شود که بهترین فناوری‌های بصری را برای کاربران فراهم می کند.

در قسمت تنظیمات نیز امکان ایجاد نام کاربری منحصر به فرد برای کاربران تلگرام فراهم شده است که بدون نیاز به شماره تلفن امکان استفاده از آن برای ارتباط با دیگر کاربران فراهم می شود. بدین ترتیب با اتصال لینک مستقیم به شماره تلفن می توان اطلاعات مربوط به صفحه چت را برای افراد دیگر ارسال کرد.

قابلیت پخش زنده ویدیویی نیز به گروه ها و کانال ها و بینندگان نامحدود اضافه شد که می تواند مورد استفاده وبلاگ نویس ها و یا روزنامه‌نگاران باشد. بدین ترتیب امکان اضافه شدن ابزارهای استریم همانند OBS Studio و XSplit Broadcaster و پخش زنده کانال را با کاربران آن به اشتراک گذاشت.

از ویژگی دیگر نسخه جدید می توان به لینک های t.me  اشاره کرد که در آن مشاهده پروفایل ها، پستهای تمام محتوا کانال های عمومی به صورت پیش نمایش در مرورگر وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال